سلامت نیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: بخش پیوند و آی‌سی‌یو بیمارستان شهید بهشتی بابل با اعتباری بیش از 700 میلیون تومان افتتاح شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ مظفر ربیعی صبح امروز در مراسم افتتاح بخش آی‌سی‌یو و بخش پیوند بیمارستان شهید بهشتی بابل اظهار داشت: زندگی به چند روز دنیا خلاصه نمی‌شود بلکه آفرینش فلسفه بزرگی دارد که همان سیر و سلوک الی‌الله است، انسان آفریده شده به آن درجات کمال و صفات الهی دست یابد که این امر نیز جز از راه خدمت به خلق حاصل نمی‌شود.

وی افزود: خدمتگزاران بخش بهداشت و سلامت مجاهدان جان هستند، کسانی که در همه شرایط از آسایش خود می‌زنند تا بیماران سلامت خود را بازیابند.

ربیعی تصریح کرد: در کنار مجاهدان بخش سلامت خیرانی هستند که با تقدیم مال خود ثمره و تلاش عمر خود را برای کمک به ارتقا جامعه و رفع مشکلات مردم اهدا می‌کنند که نامشان برای همیشه جاودان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل تلاش دلسوزانه همکاران درمانی خود را قابل تقدیر برشمرد و گفت: همکاران درمانی خالصانه کار می‌کنند و سرداران پیشگام سلامت هستند.

وی خاطرنشان کرد: بخش icu با 12 تخت در 375 متر مربع، 12 کنسول با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان از سوی خیر نیک‌اندیش مرتضی فرهت ساخته شده است.

ربیعی در پایان یادآور شد: بخش پیوند نیز با 16 تخت و کنسول در 475 متر مربع با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان ساخته شد که 110 میلیون تومان آن توسط خانواده مرحوم محمدرضا متمنی پرداخت شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha