برنامه مدون راههای مقابله با عوارض درمانهای ناباروری توسط پژوهشكده ابن سینا دوم خرداد ماده برگزار می‌شود.

پژوهشكده فن آوری‌های نوین علوم پزشكی جهاد دانشگاهی- ابن سینا این برنامه مدون آموزشی را به منظور آشنایی پزشكان و متخصصان زنان و زایمان با نحوه تشخیص و درمان بیماران نابارور و چگونگی مقابله با عوارض درمانهای مورد استفاده در ناباروری و نحوه ارجاع بیماران به مراكز درمان ناباروری را برگزار می‌كند.
به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی پژوهشكده فن آوری‌های نوین علوم پزشكی جهاد دانشگاهی - ابن سینا این برنامه از امتیاز آموزش مداوم جامعه پزشكی برخوردار است و توسط مركز تحقیقات بیوتكنولوژی تولیدمثل این پژوهشكده برگزار می‌شود.
دكتر سهیلا عارفی دبیر این برنامه اظهار داشت: این كارگاه در  ۴ پانل در خصوص روشهای بررسی ناباروری، دسته بندی بیماران و همچنین روشهای درمانی مطرح، برگزار می‌شود.
دبیر علمی این برنامه در خصوص روش اجرای این برنامه تصریح كرد: در هر پانل پس از بررسی روشهای تشخیصی، انواع اختلالات تخمك‌گذاری و درمانهای مربوطه، چالشها و بحث‌های مربوطه در آن پانل مطرح و بحث خواهد شد.
علاقمندان جهت كسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن  ۲۲۴۳۲۰۲۰ تماس بگیرند و یا به پایگاه اینترتی  www.avicenna.ac.ir مراجعه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha