سلامت نیوز : احداث مرکز درمانی بیماران سرطانی در لارستان با حضور دبیرکل مجمع خیرین سلامت آغاز شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ با حضور سید رضا نیری، مشاور وزیر بهداشت و دبیرکل مجمع خیرین سلامت و مشارکت، مسئولات، مردم و خیرین کلنگ احداث مرکز درمانی بیماران سرطانی طی مراسمی در لار به زمین زده شد.

در این مراسم سعید رحیمی نژاد، رئیس موسسه خیریه پیمام لارستان، طی سخنانی با تقدیر از خیرین این طرح گفت: این مجتمع و مرکز درمانی در زمینی به مساحت 4 هزار مترمربع با زیربنای 1800 مترمربع در دو طبقه فاز اول آن با اعتبار 20 میلیارد ریال احداث خواهد شد.

وی افزود: این مرکز درمانی شامل قسمت اداری، پذیرش، اورژانس، درمانگاه، مددکاری، آزمایشگاه ژنتیک، اتاق شیمی، بخش پیوند مغز و استخوان خواهد بود.

 وی اضافه کرد: همه هزینه های فاز اول احداث را حاج محمدعلی صالح پور خیر اهل لار تقبل کرده‌اند و به همت دیگر خیرین شهرستان لار در فاز دوم رادیوتراپی، آزمایشگاه و پاتولوژی، اتاق عمل و همراه سرای بیماران پیش بینی شده است.

 دبیرکل مجمع خیرین سلامت با تقدیر از خیرین منطقه لارستان گفت: به حمدالله اتحاد و همدلی خوبی بین مردم ، مسئولان، خیرین، برادران اهل تسنن و تشیع حاکم است.

 وی این وحدت مردم و مسئولان را ستود و افزود: با نوعدوستی و محبت همراه با وحدت نتایج بسیار خوبی از اقدامات و کارها حاصل می شود و به حمدالله در این منطقه این نگاه زیبا حکمفرماست.

 دبیرکل مجمع خیرین سلامت خاطرنشان کرد: افرادی که دارای تمکن مالی هستند تا زمانی که در حیات هستند به کارهای عام المنفعه بپردازند چون خدای متعال محسنین و نیکوکاران را دوست دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha