سلامت نیوز : مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت در سال 93 برنامه دارد پرداختی مردم به بیمارستان‌ها به حداقل برسد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس ؛ داوود دانش ‌جعفری شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از مجتمع طوبی شهرستان ساری در جمع خبرنگاران درباره نظر مسئولان وزارت بهداشت درباره مجتمع طوبی شهرستان ساری اظهار داشت: مجمتع طوبی با ظرفیت مناسبی احداث شد و این طور که مشخص است در رضایت‌مندی مردم نقش اثرگذاری داشت.

وی، مهم‌ترین مزیت طرح طوبی شهرستان ساری تحت درمان قرار دادن همه بیماران سرپایی عنوان کرد و گفت: بیمار با مراجعه به این مرکز همه نیازهای درمانی یک بیمار سرپایی را دریافت می‌کند.

مشاور وزیر بهداشت درباره برنامه حمایتی وزرات بهداشت از مجتمع‌های درمانی که مورد استقبال مردم واقع می‌شود گفت: وزارت بهداشت برای ماندگار کردن پزشکان در حوزه‌های عملی مدنظر خودش مجتمع درمانی طوبی را راه‌اندازی کرد که پزشک دلبستگی زیادی داشته باشد.

وی ادامه داد: برای جذب پزشک وزارت بهداشت خودش نیز هزینه‌های را به خاطر جذابیت‌های طرح پرداخت می‌کند.

دانش‌ جعفری در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که برنامه حمایتی وزارت بهداشت از مجمتع که مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد گفت: اگر ظرفیت بر مبنای جمعیت بالا طراحی شود ممکن است در بعدها مورد استقبال واقع نشود و توسعه ظرفیت ممکن است در آینده به خاطر عدم استفاده و استقبال مردم بلااستفاده بماند.

وی درباره برنامه وزارت بهداشت برای کاهش مشکلات دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران گفت: به دلیل تغییرات بودجه امسال در رفع مشکل دانشگاه‌ها گشایشی ایجاد می‌شود.

دانش‌ جعفری با شاره به اینکه دولت به منابع اعتباری وزارت بهداشت توجه ویژه‌ای کرد تصریح کرد: به منابع اعتباری وزارت بهداشت و سال آینده قرار است طرحی اجرا شود که مراجعه به بیمارستان دولتی با حداقل پرداخت مواجه شود و بیشتر با منابع دولتی باشد.

وی درباره پیگیری دولت تدبیر و امید برای پیگیری طرح پزشک خانواده که سئوال یکی از خبرنگاران بود، گفت: این طرح تحت تحول نظام سلامت است و هدفش این است که پرداختی مردم در بیمارستان‌های دولتی را به حداقل برساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha