چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۸
کد خبر: 108206

با تقویت جریانهای سطحی مرطوب انتظار می رود تا ساعات اولیه این هفته شاهد بارش باران در استانهای فارس، کرمان، جنوب شرق بوشهر، هرمزگان، جزایر جنوبی خلیج فارس، تنگه هرمز و جنوب استان سیستان و بلوچستان باشیم.

استان های جنوبی به استقبال باران می رود

سلامت نیوز: احد وظیفه در گفت و گو با ایرنا افزود: با تقویت جریانهای سطحی مرطوب انتظار می رود تا ساعات اولیه این هفته شاهد بارش باران در استانهای فارس، کرمان، جنوب شرق بوشهر، هرمزگان، جزایر جنوبی خلیج فارس، تنگه هرمز و جنوب استان سیستان و بلوچستان باشیم.

وی گفت: نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد با نفوذ توده هوای سرد از نخستین روز سال نو به نوار شمالی کشور شاهد کاهش قابل توجه دما، بارش باران و برف به ترتیب در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور خواهیم بود.

به گفته این مسوول سازمان هواشناسی کشور با تشدید بارش از (فردا) در این مناطق که تا روز هفتم فروردین ماه ادامه خواهد داشت، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها در مناطق یاد شده می رود.

وظیفه در خصوص هوای تهران پیش بینی کرد بیشینه و کمینه هوای تهران در بین ۱۶ تا ۶ درجه بالای صفر و آسمان تهران نیز در این روز کمی ابری و در بعدازظهر با افزایش ابر همراه باشد.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی کشور یادآورشد: نقشه های هواشناسی نشان می دهد بیشینه و کمینه هوای تهران در هفتمین روز سال نو ( پنجشنبه) بین ۱۸ تا ۸ درجه بالای صفر و آسمان تهران در این روز کمی ابری همراه با وزش باد ملایم باشد.

وی در پایان اظهارداشت: هم اکنون هوای تهران ۸ درجه بالای صفر، رطوبت نسبی هوا حدود ۳۴ درصد و سرعت وزش باد در تهران بسیار ملایم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha