وزیر بهداشت از رایگان شدن خدمات زایمان طبیعی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: خدماتی که وزارت بهداشت باید طبق دستور رییس جمهور و بنابر مصوبه مجلس ارائه دهد، در هفته آینده اعلام خواهد شد.

سلامت نیوز: وزیر بهداشت از رایگان شدن خدمات زایمان طبیعی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: خدماتی که وزارت بهداشت باید طبق دستور رییس جمهور و بنابر مصوبه مجلس ارائه دهد، در هفته آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر حسن هاشمی در جمع خبرنگاران درباره صحبت‌های مطرح شده در مورد رایگان شدن زایمان طبیعی از 15 اردیبهشت گفت: تاریخ 15 اردیبهشت تقریبا درست است.

ناهماهنگی دلیل تاخیر در اعلام تعرفه 

هاشمی در ادامه درباره دلایل تاخیر در اعلام تعرفه‌های جدید پزشکی گفت: باید بخش خصوصی و دولتی به یک اتفاق نظر برسند. با تلاش‌های صورت گرفته توسط سازمان نظام پزشکی امیدواریم به نرخی برای تعرفه‌ها برسیم که هم از نظر صنف پزشکان و هم معاونت درمان، پذیرفته شده باشد.

وی تاکید کرد:‌ هیئت وزیران کوتاهی نکرده است بلکه در هماهنگی‌ها تاخیر ایجاد شده است و امیدواریم سال آینده این اتفاق را شاهد نباشیم.

وزیر بهداشت همچنین درباره برخی تبلیغات صدا و سیما در زمینه اقلام زیان آور سلامت، گفت: برخی از این تبلیغ‌های سوء، مجوز ندارند و اگر هم داشته باشند از سازمان نظام پزشکی مجوز می‌گیرند. در هر صورت روابط عمومی وزارت بهداشت آماده است اقداماتی برای جلوگیری از گمراه شدن مردم از ناحیه این تبلیغ‌ها انجام دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha