یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 110482

مطالعات نشان می دهند که کودکان در مدرسه به ویژه در کلاس‌های درس، باید به طور مناسب به آب آشامیدنی دسترسی داشته باشند و نباید آنها را از نوشیدن آب منع کرد.

سلامت نیوز: مطالعات نشان می دهند که کودکان در مدرسه به ویژه در کلاس‌های درس، باید به طور مناسب به آب آشامیدنی دسترسی داشته باشند و نباید آنها را از نوشیدن آب منع کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، مهدی فهیمی استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: از جمله مهمترین نگرانی‌های بهداشتی در جامعه امروزه افزایش موارد چاقی و اضافه وزن در کودکان است.

 

وی با بیان اینکه روش‌های نادرست زندگی و افزایش زندگی‌های شهر نشینی عاملی مهم در بروز بیماری و نارسایی در کودکان است، اظهار داشت: متاسفانه برخی از اقدامات در محیط‌های آموزشی به ویژه در مدارس، موجب افزایش خطر ابتلا به بیماری و اختلال در بین کودکان شده است.
وی تاکید کرد: مطالعات نشان می‌دهند که کودکان در مدرسه  به ویژه در کلاس‌های درس، باید به طور مناسب به آب آشامیدنی دسترسی داشته باشد و نباید آنها را از نوشیدن آب منع کرد.
فهیمی با  اشاره به لزوم در دسترس بودن آب در کلاس‌ها، یادآور شد: باید در کلاس‌های درس در مدارس، بطری‌های آب قرار داده شود تا دانش آموزان بتوانند در مواقع نیاز و البته با نظارت معلم، آب بنوشند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha