دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: 111236

کلیه بیمارستان‌های مراکز دولتی از امروز علاوه بر دریافت تنها ۱۰ درصد هزینه‌های بستری از بیماران باید زایمان طبیعی را بطور رایگان انجام دهند.

سلامت نیوز: کلیه بیمارستان‌های مراکز دولتی از امروز علاوه بر دریافت تنها ۱۰ درصد هزینه‌های بستری از بیماران باید زایمان طبیعی را بطور رایگان انجام دهند.

به گزار ش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، دکتر محمدحسین اعرابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: در بیمارستان‌های دولتی و مراکز وابسته به دانشگاه‌های علوم پزشکی زایمان طبیعی بطور رایگان انجام می‌شود، ضمن آنکه فرانشیز پرداخت تمامی خدمات ارائه شده به بیماران بخش بستری ۱۰ درصد خواهد بود. 

 

وی با اشاره به اینکه تمامی مراکز موظف به رعایت این دستورالعمل بوده و موارد تخلف پیگیری می‌شود، افزود: طی جلسه‌ای که شب گذشته روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی داشتند هماهنگی‌های لازم برای ارجاع بیمار به مراکز دیگر انجام شده است. 
وی تصریح کرد: ۱۰ درصد فرانشیز شامل کلیه ملزومات مصرفی بیمار اعم از دارو و تجهیزات است و تنها ۱۰ درصد کل پرداختی را شامل می‌شود. 
به گفته وی باید میزان حمایت‌های بودجه‌ای از این طرح بیشتر شده و استمرار یابد زیرا نرخ تجهیزات بالا بوده و با کاهش قیمت‌ها شاهد بهبود وضعیت خواهیم بود. 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha