در جلسه اخیر شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی با مجوز راه‌اندازی 7 رشته دکتری تخصصی و 8 رشته کارشناسی ارشد در 14 دانشگاه علوم پزشکی موافقت شد.

سلامت نیوز: در جلسه اخیر شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی با مجوز راه‌اندازی 7 رشته دکتری تخصصی و 8 رشته کارشناسی ارشد در 14 دانشگاه علوم پزشکی موافقت شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، در دویست و سی و دومین جلسه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی با راه اندازی 17 رشته – مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی موافقت به عمل آمد.

بر اساس این مصوبه در مقطع کارشناسی، رشته مامایی در شهر قائن زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بیرجند راه اندازی می‌شود.

همچنین در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های میکروب شناسی پزشکی در اردبیل، بهداشت محیط در کرج، خون شناسی آزمایشگاهی و بانک خون در بوشهر، اپیدمیولوژی در زاهدان، بهداشت حرفه ای در قزوین، خون شناسی آزمایشگاهی و بانک خون در کرمان، اکولوژی انسانی در یزد؛ ارگونومی در یزد و ایمنی شناسی پزشکی در همدان راه اندازی شدند.

در مقطع دکتری تخصصی نیز رشته قارچ شناسی پزشکی در اهواز، بیوشیمی بالینی در بابل، بیماریهای قلب و عروق در بندرعباس، خون شناسی آزمایشگاهی و بانک خون در شهید بهشتی، سلامت در بلایا و فوریت ها در کرمان، کنترل دارو در کرمان و میکروب شناسی پزشکی در کاشان راه اندازی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha