شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 112133

بر اساس تحقیقات صورت گرفته برای درمان گرفتگی کلیه و سنگ کلیه جوشاندن 20 گرم گل و برگ گیاه گل گاوزبان با نیم لیتر آب سرد به مدت 15 دقیقه و مصرف روزانه چهار استکان به فاصله نیم ساعت مفید است.

سلامت نیوز: بر اساس تحقیقات صورت گرفته برای درمان گرفتگی کلیه و سنگ کلیه جوشاندن 20 گرم گل و برگ گیاه گل گاوزبان با نیم لیتر آب سرد به مدت 15 دقیقه و مصرف روزانه چهار استکان به فاصله نیم ساعت مفید است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، محقق مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی کرمانشاه گفت: مصرف گل گاوزبان در درمان ورم کلیه، رماتیسم و نقرس موثر است. 
 
علی‌شیر نیازی فرد مصرف جوشانده گل گاوزبان را برای تصفیه خون و دفع سنگ کلیه مفید دانست. 
 
محقق مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی کرمانشاه همچنین مصرف گل گاوزبان را در درمان سرماخوردگی مفید عنوان و گفت: مصرف جوشانده گیاه بنفشه و ختمی با گل گاوزبان در درمان سرماخوردگی مفید است. 
 
نیازی فرد مصرف جوشانده گل گاوزبان، دارچین و زنجبیل را در درمان سینه درد و زکام اثرگذار دانست و توصیه کرد: این جوشانده به مدت سه روز مصرف شود. 
 
به گفته نیازی فرد، مصرف گل گاوزبان در درمان ورم کلیه، رماتیسم و نقرس موثر است. 
 
محقق مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی کرمانشاه افزود: بر اساس تحقیقات صورت گرفته برای درمان گرفتگی کلیه و سنگ کلیه جوشاندن 20 گرم گل و برگ گیاه گل گاوزبان با نیم لیتر آب سرد به مدت 15 دقیقه و مصرف روزانه چهار استکان به فاصله نیم ساعت مفید است. 
 
وی مصرف جوشانده 50 گرم گل گاوزبان در یک لیتر آب را برای درمان سرخک و مخملک موثر دانست. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha