یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
کد خبر: 112321

سازمان هواشناسی برای روزهای دوشنبه و سه شنبه افزایش ابر در بعدازظهر در بیشتر استان های کشور به جز نواحی حاشیه خلیج فارس و جنوب غرب کشور پیش بینی کرده است.

سلامت نیوز: سازمان هواشناسی برای روزهای دوشنبه و سه شنبه افزایش ابر در بعدازظهر در بیشتر استان های کشور به جز نواحی حاشیه خلیج فارس و جنوب غرب کشور پیش بینی کرده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرآنلاین،آخرین نقشه های پیش بینی هواشناسی نشان می دهد که در روز یکشنبه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، شمال غرب، غرب، مرکز، دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس، دامنه های البرز، جنوب و جنوب شرق کشور افزایش ابر، وزش باد، رگبارهای پراکنده گاهی با رعد و برق وجود دارد.

او گفت: بنابراین احتمال باران در استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، ارتفاعات البرز، زنجان، قزوین، شمال سمنان، لرستان، همدان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، فارس، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان وجود دارد.

وظیفه در مورد وضعیت آب وهوا در روزهای دوشنبه و سه شنبه گفت: در این دو روز افزایش ابر در بعدازظهرها در غالب استان های کشور به جز نواحی حاشیه خلیج فارس و جنوب غرب کشور پیش بینی می شود که در برخی نواحی بارش ها پراکنده همراه با رگبار و رعدوبرق است.

او ادامه داد: روز دوشنبه در استان های گیلان، مازندران، گلستان، شمال سمنان، شرق فارس، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان احتمال بارندگی وجود دارد.

وظیفه گفت: همچنین استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، زنجان، قزوین، ارتفاعات البرز، شمال سمنان، جنوب گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان هم روز سه شنبه با شدت باران و رگبار مواجه هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha