معاون پشتیبانی سازمان نظام پرستاری گفت: معاونت پرستاری وزارت بهداشت طراحی لباس برای جامعه پرستاری را در دستور کار مجدد خود قرار داده است.

سلامت نیوز: معاون پشتیبانی سازمان نظام پرستاری گفت: معاونت پرستاری وزارت بهداشت طراحی لباس برای جامعه پرستاری را در دستور کار مجدد خود قرار داده است.

یعقوب قدسیان در گفت و گو با پانا، با اعلام این خبر اظهار داشت: سال ها پیش بنا شد تا لباس متحدالشکلی به تصویب برسد و این لباس متاحدالشکل به دانشگاه های علوم پزشکی داده شود تا جامعه پرستاری در هر مرکز درمانی موظف شوند که رعایت کنند و شئونات نیز رعایت شود.


معاون پشتیبانی سازمان نظام پرستاری در ادامه تصریح کرد: مطالعه برای طراحی لباس متحد برای پرستاران در دو دوره قبلی وزارت بهداشت نیز انجام شده بود و در حال حاضر نیز معاون پرستاری نیز طراحی لباس پرستاران را در دستور کار مجدد خود قرار داده و از وزیر بهداشت قول تأمین اعتبار این امر را گرفته است.


وی با تأکید بر تأمین منابع طراحی لباس برای پرستاران گفت: معاونت پرستاری از کارشناسان طراحی لباس و از پرستاران دعوت شده تا لباس متحد الشکلی طراحی شود تا در مجموع نهایی و ابلاغ شود و در مراکز درمانی اجرا شود.


قدسیان درخصوص زمان اجرای این برنامه نیز گفت: البته یک نکته را نیز باید یادآوری کرد و آن این است که تئوری تهیه لباس متحدالشکل پرستاران عملیاتی می شود اما چون منابع آن باید دیده شود به زمان نیاز دارد و اجرای آن به سال آینده موکول می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha