مردی در اهواز با اقدامی جنون‌آمیز دست به قتل عام خانوادگی زد و سناریویی تلخ کلید خورد.این مرد ابتدا دختر 6 ماهه‌اش را کشت سپس با قتل پسر 5 ساله، پدر 60 ساله و خواهر 36 ساله‌اش دست به خودکشی نافرجامی زد.

سلامت نیوز: مردی در اهواز با اقدامی جنون‌آمیز دست به قتل عام خانوادگی زد و سناریویی تلخ کلید خورد.این مرد ابتدا دختر 6 ماهه‌اش را کشت سپس با قتل پسر 5 ساله، پدر 60 ساله و خواهر 36 ساله‌اش دست به خودکشی نافرجامی زد.

در حمله خونین این مرد، همسر، مادر، خواهر دیگر و دامادشان بشدت زخمی شدند. صبح روز 8 مردادماه سال جاری ماجرای درگیری خونین خانوادگی در کوی صادقیه اهواز به پلیس 110 گزارش شد و دقایقی بعد تیم‌هایی از کلانتری برای بررسی ماجرا وارد عمل شدند و خود را در برابر صحنه هولناکی دیدند.

مأموران در بررسی‌های میدانی دریافتند مرد 60 ساله‌ای همراه دختر و دو نوه خردسالش به کام مرگ فرو رفته‌اند و کمی آن‌ طرف‌تر 3 زن و یک مرد که آنان نیز بشدت با چاقو زخمی شده‌اند در حال دست و پنجه نرم کردن با مرگ هستند. با توجه به‌شدت جراحت‌های چند تن از اعضای خانواده چندین اکیپ از اورژانس اهواز برای نجات جان آنان وارد عمل شدند و در ادامه کارآگاهان به سرپرستی جانشین رئیس پلیس آگاهی اهواز تجسس‌های میدانی خود را آغاز کردند و دریافتند مرد خانواده به خاطر اختلاف با خانواده‌اش پدر، 2 خواهر، همسر، دختر، پسر و دامادشان را به طرز جنون‌آمیزی با ضربات چاقو از پای درآورده و سپس از خانه بیرون زده و هنگام فرار توسط همسایه‌ها غافلگیر شده است.

یکی از همسایه‌ها در تحقیقات به پلیس گفت: ساعت 8 صبح صدای عربده‌کشی مرد همسایه را شنیدم که در حال ناسزاگویی به خانواده‌اش بود. دقایقی نگذشته بود که صدای شیون و ناله‌های چند زن را شنیدیم که در ادامه کمک می‌خواستند. مشخص نبود چه اتفاقی افتاده است. وقتی بیرون آمدم چند همسایه دیگر نیز به کوچه آمده بودند و هنگامی که می‌خواستم به مقابل خانه همسایه برویم مرد خانه در حالی که لباس‌هایش خون‌آلود بود قصد فرار داشت که وی را گرفتیم و به پلیس و اورژانس زنگ زدیم. سپس به خانه وی رفتیم و با صحنه‌های تکان‌دهنده و دلخراشی روبه‌رو شدیم که هیچ‌گاه تصور آن را نداشتیم.

در ادامه کارآگاهان با مراجعه به بیمارستان از یکی از اعضای خانواده تحقیق کردند که اظهارات زن مجروح نشان می‌‌داد برادرش پس از جر و بحث کردن کنترل عصبی خود را از دست داده و در اقدامی جنون‌آمیز با چاقو به همه اعضای خانواده حمله کرده است. بنابر این گزارش با توجه به مرگ 4 تن از اعضای این خانواده، بازپرس جنایی و کارآگاهان دایره جنایی اهواز همچنان در تلاش برای رازگشایی از این پرونده هستند و با توجه به اظهارات ضد و نقیض عامل جنایت، وی برای تست سلامت روانی در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفته است و تا چند روز آینده نتایج آزمایشات و بازجویی‌ها، علت اصلی حمله جنون‌آمیز مرد جوان به خانواده‌اش را مشخص خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha