پسر جوان در جریان درگیری بر سر محل بساط میوه از سوی سه برادر به قتل رسید. پلیس دو تن از متهمان را دستگیر كرده و تحقیقات برای دستگیری سومین متهم ادامه دارد. شامگاه جمعه درگیری چند پسر جوان در میدان میوه و تربار تهران به پلیس اطلاع داده شد.

سلامت نیوز: پسر جوان در جریان درگیری بر سر محل بساط میوه از سوی سه برادر به قتل رسید. پلیس دو تن از متهمان را دستگیر كرده و تحقیقات برای دستگیری سومین متهم ادامه دارد. شامگاه جمعه درگیری چند پسر جوان در میدان میوه و تربار تهران به پلیس اطلاع داده شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد،در ادامه تیمی از ماموران با حضور در محل درگیری متوجه شدند پسر 18 ساله یی به نام كمال در این درگیری زخمی و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است. در حالی كه تحقیقات از سوی ماموران ادامه داشت از بیمارستان خبر رسید كمال به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده است.
    با مرگ پسر جوان پرونده در اختیار كارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تیمی از ماموران همراه قاضی سپیدنامه، بازپرس ویژه قتل تهران در محل جنایت حاضر شدند. در بررسی های اولیه مشخص شد كمال بر سر جای بساط میوه با سه برادر درگیر شده بود كه در جریان این درگیری دو تن از برادران نیز مجروح و به بیمارستان امیرالمومنین(ع) منتقل شدند. بازپرس جنایی بلافاصله دستور بازداشت این دو برادر به نام های ایمان و نیما را صادر كرد كه آنها پس از بهبود حال شان از بیمارستان مرخص و به پلیس آگاهی منتقل شدند.
    نیما در جریان بازجویی ها گفت: از مدت ها قبل در مقابل حجره های میدان میوه و تربار بساط میوه فروشی داشتم و همراه برادرانم آنجا كار می كردیم. كمال نیز از بستگان ما بود و او هم در همان محل بساط میوه فروشی داشت. روز چهارشنبه بر سر محل بساط با هم درگیر شدیم و من موضوع را به دو برادرم گفتم. جمعه آنها در محل بساط من حاضر شدند و وقتی كمال به آنجا آمد با همدیگر درگیر شدیم. كمال ابتدا من و ایمان را مجروح كرد و نمی دانم او چگونه به قتل رسید. ما قصد كشتن وی را نداشتیم.
    پس از بررسی های مقدماتی قاضی سپیدنامه دستور بازداشت دو برادر را صادر كرد و تحقیقات برای دستگیری سومین برادر به نام اكبر از سوی كارآگاهان پلیس آگاهی ادامه دارد.
  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha