«علیرضا زالی» رییس کل سازمان نظام پزشکی با حضور در بیمارستان های محل بستری «مسعود کیمیایی\' کارگردان به نام و \'مرتضی پاشایی» خواننده، از این دو هنرمند عیادت کرده و در جریان روند درمان و بهبودی آنان قرار گرفت.

سلامت نیوز: «علیرضا زالی» رییس کل سازمان نظام پزشکی با حضور در بیمارستان های محل بستری «مسعود کیمیایی' کارگردان به نام و 'مرتضی پاشایی» خواننده، از این دو هنرمند عیادت کرده و در جریان روند درمان و بهبودی آنان قرار گرفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پزشکی، این عیادت با همراهی دکتر «علیرضا ناصری»، مشاور فرهنگی هنری سازمان نظام پزشکی و دکتر «افشین یداللهی» ، پزشک و شاعر معاصر بوده است.

دکتر زالی در اولین عیادت خود در بیمارستان محل بستری مسعود کیمیایی، کارگردان برجسته سینمای ایران، حضور یافته و درجریان روند بهبودی وی به وسیله تیم معالج قرار گرفت.

وی با اشاره به جایگاه والای گروه های مرجع بویژه هنرمندان مردمی در عرصه اجتماع، بر اهمیت بهره مندی از ظرفیت درخور جامعه بزرگ هنری کشور در توسعه و ارتقای فرهنگ سلامت تاکید کرد و گفت: سازمان نظام پزشکی آمادگی لازم را برای تعامل بیش از پیش با هنرمندان در این زمینه دارد.

زالی با قدردانی از تلاش های صورت گرفته توسط تیم معالج این فیلمساز برجسته، از درگاه خداوند متعال برای وی سلامتی عاجل و بازگشت فعال و پرنشاط به عرصه فعالیت های هنری را مسالت کرد.

رییس کل سازمان نظام پزشکی و هیات همراه همچنین از مرتضی پاشایی، خواننده و آهنگساز نیز عیادت کردند و با ارج نهادن به تلاش های کادر درمانی بیمارستان، در جریان روند درمان این هنرمند مردمی قرار گرفتند.

زالی تصریح کرد: پاشایی از چهره های نوآور، مبتکر و درعین حال محبوب عرصه هنر موسیقی است و نسل جوان امروز از ترنم آواهای دلنشین وی که مشحون از احساسات پاک و بی آلایش است، بهره فراوانی برده است.

وی اظهار داشت: حس امید و نشاطی که همواره در چهره این هنرمند جوان متبلور است، آمیزه ای زیبا و نویدبخش از روزهای سلامتی آینده دارد که برای وی آرزوی سلامتی روزافزون را خواستاریم.

مسعود کیمیایی از هفته گذشته به دلیل خونریزی شدید معده در بخش آی سی یو بیمارستان دی بستری شده و طی روزهای گذشته به بخش منتقل شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha