معاون توانبخشی سازمان بهزیستی از اختصاص مجدد ۴ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات توانبخشی خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری، حجم اعتبارت بخش توانبخشی به ۴۰ میلیارد تومان می رسد.

سلامت نیوز: معاون توانبخشی سازمان بهزیستی از اختصاص مجدد ۴ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات توانبخشی خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری، حجم اعتبارت بخش توانبخشی به ۴۰ میلیارد تومان می رسد.

یحیی سخنگویی در گفتگو با مهر افزود: با توجه به اینکه اغلب جامعه هدف سازمان را معلولان تشکیل می دهند به همین دلیل در سال جاری اعتبارات خوبی به این بخش اختصاص پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری ۳۵ تا ۳۶ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات توانبخشی اختصاص یافت ، گفت: با مساعدت و توجه ویژه به معلولان تا پایان سال اعتباری مجدد نیز برای رفع کمبودهای این قشر اختصاص پیدا می کند بطوریکه مجموع اعتبارات به ۴۰ میلیارد تومان می رسد.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی تاکید کرد: تاکنون ۲۷.۵ میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات به استانها ابلاغ شده و در حال حاضر هیچ مشکلی از بابت ارائه تجهیزان مانند سمعک، ویلچر، عصا و ... به معلولان نداریم.

وی همچنین به اصلاح قانون جامع حمایت از حقوق معلولان اشاره کرد و گفت: بازنگری این قانون در کمیسیون اجتماعی دولت به پایان رسیده و بزودی در صحن هیات دولت مطرح و به تصویب نهایی می رسد.

به گفته سخنگویی: این قانون پس از تصویب دولت به مجلس ارسال می شود و برای اجرایی شدن باید به تصویب مجلس برسد.

وی اظهار داشت: با اجرایی شدن قانون جامع معلولان بسیاری از مشکلات این افراد از جمله مناسب سازی معابر برطرف خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha