وزیر کشور گفت: دستگاه‌های امنیتی به سرنخ‌هایی در زمینه اسید پاشی رسیده‌اند که گزارش آن در اختیار وزارت کشور قرار گرفته است.

سلامت نیوز: وزیر کشور گفت: دستگاه‌های امنیتی به سرنخ‌هایی در زمینه اسید پاشی رسیده‌اند که گزارش آن در اختیار وزارت کشور قرار گرفته است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز( پنجشنبه) در حاشیه نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه رئیس جمهوری و سران قوا دغدغه جدی برای روشن شدن موضوع اسیدپاشی‌های اخیر دارند، نهادهای مسوول مصمم در این زمینه فعالیت می‌کنند.

وی افزود: دستگاه‌های امنیتی به طور جدی مساله اسید پاشی را پیگیری می‌کنند و کمیته‌ای در سطح کشور به طور جدی بحث اسید پاشی را در دستور کار دارد و سرنخ‌هایی در این زمینه به دست آمده است.

استاندار اصفهان هم چند روز پیش از وجود فیلم‌هایی در ارتباط با اسیدپاشی‌های زنجیره‌ای در اصفهان خبر داده و گفته بود این فیلم‌ها نشان می‌دهد عامل اسیدپاشی‌های اصفهان مشکلات روانی دارد.

 اسیدپاشی چندی پیش در اصفهان توجه جدی‌تر افکار عمومی و مسئولان به این ناهنجاری را در پی داشت و رئیس جمهوری و رئیس قوه فضاییه دستور پیگیری جدی برای شناسایی و بازداشت عامل یا عوامل این اقدامات را صادر کردند. چندی پیش سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی نیز از کشف سرنخ‌های جدید در ماجرای اسیدپاشی زنجیره‌ای در استان اصفهان خبر داد و گفت: بر اساس اظهارات قربانیان در چند روز اخیر به نظر می‌رسد ضارب یک نفر بوده که پیگیری نیروی انتظامی برای شناسایی ضارب ادامه دارد.

استاندار اصفهان نیز با بیان اینکه هیچ متهمی را به عنوان متهم اصلی دستگیر نکرده ایم، گفته است که به دلیل حساسیت موضوع نمی‌توانم اطلاعات زیادی را بیان کنم تا در تصمیم‌ها و پیگیری‌ها در مورد شناسایی‌های انجام شده خللی وارد نشود. همچنین تا زمانی که فرد اصلی دستگیر نشود با قطعیت نمی‌شود دلیل این حادثه را تشخیص داد، حادثه دیدگان از هر گروهی بوده اند و آخرین مورد هم خانمی محجبه در خانواده‌ای جبهه رفته بود اما گزارش‌ها و فیلم ها نشان می‌دهد که فرد از مشکلات روانی برخوردار بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha