تنها شش روز از وقوع درگیری و نزاع دسته جمعی در بیمارستان های فاطمی و سبلان اردبیل می گذرد كه این بار خبر درگیری دیگری در یكی از بیمارستان های خصوصی تهران روی خروجی رسانه ها قرار گرفته است.

سلامت نیوز: تنها شش روز از وقوع درگیری و نزاع دسته جمعی در بیمارستان های فاطمی و سبلان اردبیل می گذرد كه این بار خبر درگیری دیگری در یكی از بیمارستان های خصوصی تهران روی خروجی رسانه ها قرار گرفته است.


به گزارش سلامت نیوز، روزنامه اعتماد نوشت: سرهنگ مجتبی فخاری، رییس كلانتری ١٢٥ یوسف آباد با اعلام این خبر به دستگیری پنج تن در جریان وقوع این درگیری اشاره كرد و گفت: ساعت ١١ صبح روز ٢٧ آبان ماه از طریق تماس با مركز فوریت های پلیسی ١١٠ وقوع درگیری در یكی از بیمارستان های خصوصی منطقه یوسف آباد به پلیس اطلاع داده شد كه در جریان آن واحد گشت كلانتری ١٢٥ برای بررسی موضوع وارد عمل شد. با حضور ماموران در بیمارستان مشخص شد كه پنج تن از بستگان یكی از بیماران پس از ایجاد درگیری و زد و خورد با ماموران حراست، در اتاق ریاست تجمع كرده و تا قبل از حضور عوامل پلیس از محل متواری شدند.
    سرهنگ فخاری با اشاره به متواری شدن عوامل درگیری قبل از حضور ماموران در محل درگیری به بررسی دوربین های مداربسته و تشخیص هویت متهمان اشاره كرد و گفت: در بررسی های اولیه هیچ نوع اطلاعی از مشخصات دقیق این افراد و نسبت شان با بیمار وجود نداشت اما در تحقیقات بعدی پنج نفری كه اقدام به درگیری با ماموران حراست كرده بودند شناسایی و به سرعت دستگیر شدند. به گفته رییس كلانتری ١٢٥ یوسف آباد، متهمان در بازجویی ها اختلاف مالی بر سر هزینه های بیمارستان را علت وقوع درگیری عنوان كرده اند.
    وقوع این حادثه در یكی از بیمارستان های خصوصی تهران در حالی است كه ٢٥ آبان ماه و در جریان وقوع یك نزاع دسته جمعی میان دو خانواده در اردبیل و كشیده شدن آن به بیمارستان های سبلان و فاطمی اردبیل دو نفر مجروح و شماری دستگیر شدند.
    پس از وقوع این درگیری، دانشگاه علوم پزشكی اردبیل با صدور اطلاعیه یی به تشریح ابعاد آن پرداخت. در این اطلاعیه آمده بود «در پی مشاجره و نزاع در یكی از محلات حاشیه شهر اردبیل بین معدودی از طرفین دعوا سه تن مجروح شده كه در مرحله اول به بیمارستان منتقل می شوند اما در ادامه درگیری یكی از مجروحان به دلیل شدت جراحات به بیمارستان فاطمی منتقل می شود كه به دنبال آن چند نفر از طرفین دعوا با چوب و چماق به بیمارستان مراجعه و با همدیگر در زمان بسیار كوتاهی درگیر می شوند».
    پیش از این سردار ابراهیم كریم خانی، فرمانده انتظامی اردبیل از دستگیری و تشكیل پرونده برای ١١ نفر از عوامل این درگیری خبر داده بود.
   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha