چهارشنبه را با 5 برنامه از رادیو سلامت به استقبال سلامتی بروید.

فراسو( چهار شنبه 17 مهر )
عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی می پردازد . این برنامه چهار شنبه با حضور آقای دکتر کوشان فر فوق تخصص کودکان  و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به موضوع روز جهانی کودک و روشهای ارتقاء سلامت جامعه می پردازد . فراسو ساعت 15/8 پخش می شود.
  صدای مشاور
 عنوان برنامه ای است که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی میپردازد این برنامه این برنامه سه شنبه با حضور آقای دکتر نجفی داندانپزشک  و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  به موضوع روشهای نوین درمان ترمیمی و زیبایی دندان می پردازد . صدای مشاور هر روز ساعت 11 تا 12 پخش می شود .
گپ و گفت
عنوان برنامه ای است که هر روز با یکی از شخصیتهای مطرح عرصه های هنر ، پزشکی ، ورزشی و.... نشسته و با ورود به زندگی خصوصی آنها پی به عادات غذای ، بهداشتی و شخصی او می برد این برنامه فردا چهارشنبه  با حضور آقای دکتر نعمت حسنی دکتر عمران و دانشیار دانشگاه شهید عباسپور  ساعت 05/9 پخش می شود  .

زیر پوست شهر
عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به موضوعات زندگی در کلان شهر و مشکلات و معضلات آن در آیتم های مختلف می پردازد. این برنامه روز چهارشنبه با حضور دکتر سید عباس حسینی متخصص طب ورزشی به موضوع مدیریت زمان در ورزش میپردازد .
این برنامه به سردبیری رویا یمینی ساعت 15 پخش می شود .
بزهکاری و نوجوانی
عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به بررسی علل بزهکاری در جامعه و راهکارهای پیشگیری از آن میپردازد . خانم معصومی فرد سردبیر این برنامه گفت : طی آمار بدست آمده روند بزهکاری و ارتکاب جرم روز به روز در حال افزایش است و بسیاری از رفتارهای کودکان و نوجوانان زمینه ای است که در آینده تبدیل به جرم اجتماعی شود ولی فرد یا والدین آن نسبت به آن بی اهمیت هستند . مانند دروغ گویی ، غیبت های پنهانی از مدرسه و ... که ما از طریق این برنامه و با حضور کارشناسان و روانشناسان آن را به مردم معرفی میکنیم .
این برنامه فردا با حضور آقای محمدی روانشناس کانون اصلاح و تربیت به موضوع طلاق و تاثیر آن در بزهکاری نوجوانان می پردازد  میپردازد . برنامه بزهکاری و نوجوانی فردا به کارشناسی دکتر محسنی مدیر کانون اصلاح و تربیت روزهای چهارشنبه ساعت 13 پخش می شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha