با توجه به برگشت زائرین و احتمال شیوع آنفلوآنزا و سرما خوردگی در بین زائرین، درمانگاه ها و کمپهای مرزی از لحاظ دارویی تجهیز خواهند شد .

سلامت نیوز: با توجه به برگشت زائرین و احتمال شیوع آنفلوآنزا و سرما خوردگی در بین زائرین، درمانگاه ها و کمپهای مرزی از لحاظ دارویی تجهیز خواهند شد .

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پانا، استاندار ایلام در دومین جلسه قرارگاه اربعین با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام و رئیس سازمان حج و زیارت گفت: برنامه ریزی لازم برای بازگشت زوار از زیارت اربعین حسینی در مرز مهران صورت گیرد.

این مسئول کرد: تردد زائرین عتبات عالیات و برنامه ریزی جهت بازگشت زائرین از مرز بین المللی مهران به نحور مطلوب باید تسهیل شود.

وی بیان داشت: مرز مهران در اوج مظلومیت خود امروز در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و عنایت ویژه مقام معظم رهبری به بهترین و امن ترین مرز رسمی کشور تبدیل شده است و افتخار ما این است که در این برهه از زمان بعنوان خادمین ابا عبدالله(ع) و زائرین ایشان خدمات دهی می کنیم.

مروارید به تردد بیش از ۳۴۲ هزار نفر از عاشقان حسینی از مرز مهران تا کنون اشاره نمود و ضمن تقدیر از تلاش تمام کسانی که در جهت خدمات به زائرین قدم برداشته اند اظهار داشت: با توجه به اینکه این نهضت تازه شروع شده و در آینده با اقتدار و صلابت بیشتری برگزار خواهد شد ارائه برنامه و راهکار مناسب باید به نحو احسن صورت گیرد.

استاندار ایلام تأکید نمود : در پایانه مرزی باید گیتهای ثبت ورود و خروج زائرین را اضافه نماییم و در صورت امکان آنها را به تعدادی برسانیم که ورود و خروج به راحتی در مرز صورت گیرد.

وی همچنین از دانشگاه علوم پزشکی خواست با توجه به برگشت زائرین و احتمال شیوع آنفلوآنزا و سرما خوردگی در بین زائرین، درمانگاه ها و کمپهای مرزی را از لحاظ دارویی تجهیز کنند.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha