چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷
کد خبر: 130765

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: دستگاه‌های نظارتی می‌توانند در مراقبت از طرح تحول نظام سلامت بسیار کمک کننده باشند تا آسیبی به این طرح وارد نشود.

سلامت نیوز: وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی گفت: دستگاه‌های نظارتی می‌توانند در مراقبت از طرح تحول نظام سلامت بسیار کمک کننده باشند تا آسیبی به این طرح وارد نشود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر سیدحسن هاشمی در نشست مشترک با رئیس دیوان عدالت اداری کشور که در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت برگزار شد، افزود: دولت قدم‌های موثری را در اجرای طرح تحول سلامت برداشته و این طرح رضایتمندی نسبی مردم را در پی داشته است.

وی گفت: دستگاه‌های نظارتی می‌توانند در مراقبت از طرح تحول نظام سلامت بسیار کمک کننده باشند تا آسیبی به این طرح وارد نشود.

وی با اشاره به اجرای طرح های هدفمندی و مسکن مهر در سال‌های گذشته گفت: در شروع این طرح‌ها همه از آن استقبال کردند ولی متاسفانه در ادامه مسیر و سیاسی شدن آنها، این طرح‌ها موفق نبودند.

وزیر بهداشت یادآور شد: خوشبختانه در حوزه سلامت و در اجرای طرح تحول نظام سلامت همه مسئولین نظام؛ به مقام معظم رهبری و رؤسای قوا اتفاق نظر دارند و در بخش اجرایی نیز که مسئولیت آن بر عهده ماست همه تلاشمان این است که مردم از اجرای این طرح بهره‌مند شوند.

وزیر بهداشت گفت: برگزاری این نشست به نوعی درخواست حمایت از دیوان عدالت اداری برای فراموش نشدن حقوق مردم است و انتظارمان این است که با این همکاری و حمایت بتوانیم وظایفمان را بدون کم و کاست و بدون ایجاد حاشیه برای دستگاه انجام دهیم.

دکتر هاشمی در ادامه اظهار امیدواری کرد که با همکاری دیوان عدالت اداری بهتر بتوانیم در جهت رفاه مردم و ارائه خدمات سلامت به مردم تلاش نماییم.

براساس گزارش سایت وزارت بهداشت، گفتنی است نشست مشترک وزیر بهداشت با رئیس دیوان عدالت اداری کشور با حضور قائم مقام وزیر، معاونین این وزارتخانه و نیز معاونین دیوان عدالت اداری در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

در این نشست معاونین حقوقی و امور مجلس، آموزشی، درمان، غذا و دارو و توسعه مدیریت و منابع به بیان مسایل حقوقی مربوط به حوزه خود پرداختند و راهکارهای اجرایی رسیدگی به این مسائل مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محسن ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    3 1
    با عث تاسفه که وزیر بهداشت به بهانه طرح سلامت از قضات دیوان عدالت اداری میخواد که چشم بر روی کارهای غیر قانونی اونها ببنده و پرونده های علیه وزارت رو به نوعی می خواهد سر پوش بگذارد.دیوان عدالت اداری واحد نظارت بر ادارات و وزارت خانه هاست و ربطی به طرح سلامت ندارد و با توجه به شکایتهای متعددی که از وزارت بهداشت شده دکتر هاشمی تلویحا از دیوان خواسته که چشمش رو روی قانون شکنی هاش ببنده.
  • حسین ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    تو وزارت بهداشت که عدالتی برقرار نیست. یک کارشناس با 15 سال سابقه کار باید یک ونیم ملیون حقوق بگیره و یک پزشک که تازه اومده سر کار 10 تا 15 میلیون!!!!!