اعلان برنامه شنبه 18 آبان ماه رادیو سلامت در سلامت نیوز.

فراسو(شنبه 18 آبان  )
عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی می پردازد . این برنامه  شنبه با حضور آقای  دکتر اسحاق حسینی فوق تخصص گوارش به موضوع ریفلاکس معده می پردازد . فراسو ساعت 15/8 پخش می شود.

  صدای مشاور
 عنوان برنامه ای است که هر روز به یکی از بیماریها و موضوعات پزشکی میپردازد . این برنامه شنبه با حضور آقای دکتر مجتهد زاده فوق تخصص قلب کودکان و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی  به موضوع بیماری اکتسابی قلبی در کودکان می پردازد . صدای مشاور هر روز ساعت 05/11 پخش می شود .
.
اسرار خوراکیها
عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی رادیو سلامت که به اسرار خوراکیها و خواص و طریقه نگهداری ارتباط با آن می پردازد . این برنامه روز شنبه به موضوع کشک و خواص آن می ÷ردازد اسرار خوراکیها به کارشناسی دکتر آزاده متقی و سردبیری خانم گودرزی هر روز ساعت 30/6 پخش میشود .
دید و بازدید
عنوان برنامه ای است از گروه صبحگاهی  رادیو سلامت که به موضوع صله رحم و فواید آن بر سلامتی و بهداشت روان می پردازد . این برنامه شنبه  به موضوع دستهای پر ، دیدارهای خالی میپردازد . دید و بازدید هر روز ساعت 8 پخش میشود .

گپ و گفت
عنوان برنامه ای است که هر روز با یکی از شخصیتهای مطرح عرصه های هنر ، پزشکی ، ورزشی و.... نشسته و با ورود به زندگی خصوصی آنها پی به عادات غذای ، بهداشتی و شخصی او می برد این برنامه شنبه با حضور خانم نجار زاده کارشناس ارشد تغذیه ساعت 05/9 پخش می شود 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha