سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹
کد خبر: 136615

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار در اهواز گفت: شدت گرد و غبار، مشکلات فراوانی به همراه دارد و در این شرایط ضروری است که شهروندان با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، از بروز حوادث بعدی پیشگیری کنند.

سلامت نیوز: رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان با اشاره به وقوع پدیده گرد و غبار در اهواز گفت: شدت گرد و غبار، مشکلات فراوانی به همراه دارد و در این شرایط ضروری است که شهروندان با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، از بروز حوادث بعدی پیشگیری کنند.

شهریار میرخشتی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هنگام بروز پدیده گرد و غبار و وقوع آلودگی هوا، کاهش میزان دید رانندگان موجب بروز حوادث رانندگی و تصادف می​شود و در این مواقع، آمار تصادفات معمولا افزایش می‌یابد.

وی گفت: ضروری است شهروندان در هنگام بروز پدیده گرد و غبار از تردد غیرضروری با خودروهای شخصی خودداری کنند تا از بروز تصادفات در خیابان‌ها و جاده‌های بین شهری جلوگیری شود.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان با بیان این که شدت گرد و غبار امروز بر سلامت گروه‌های سنی مختلف تاثیرگذار است، ادامه داد: افرادی که مشکلات تنفسی دارند به ویژه افراد مسن و کودکان از گرد و غبار دوری کرده و تا جایی که ممکن است از خانه خارج نشوند و در صورت خروج از منزل حتما از ماسک​های تنفسی استفاده کنند.

میرخشتی با تاکید بر این که افراد عادی نیز در خطر عوارض گرد و غبار قرار دارند، تصریح کرد: ضروری است که افراد عادی و سالم نیز در هنگام پدیده گرد و غبار، از ماسک​های تنفسی استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha