نماینده دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد در ایران گفت: از آنجا که مواد مخدر تمام افراد جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد ، ورود سازمان های مردم نهاد به مساله کاهش تقاضای مواد مخدر بسیار مهم و تاثیرگذار است.

سلامت نیوز: نماینده دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد در ایران گفت: از آنجا که مواد مخدر تمام افراد جامعه را تحت تاثیر قرار می دهد ، ورود سازمان های مردم نهاد به مساله کاهش تقاضای مواد مخدر بسیار مهم و تاثیرگذار است. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا، «لیک بونوات » درنشست مشورتی وآموزشی منطقه ای مدیریت مصرف مواد شبه آمفتامین افزود : از زمان فعالیت دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل فعالیت های موثری در راستای کاهش تقاضای مواد مخدر انجام شده است اما حضور سازمان های مردم نهاد در این زمینه بهتر می تواند تاثیر گذار باشد.

وی از جمهوری اسلامی ایران برای سازمان دهی سازمان های مردم نهاد درموضوع اعتیاد ومواد مخدر تقدیر کرد و گفت: همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران ودفتر مقابله با مواد مخدر وجرم سازمان ملل می تواند دراین زمینه تاثیرات بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه از مواد مشابه آمفتامین رقم مشخصی نداریم در عین حال افزود: افزایش مصرف این مواد بسیار زیاد و جدی است و در واقع دومین مواد مصرفی مخدر در دنیا به شمار می رود.

وی ادامه داد : نشست امروز با هدف ارایه آموزش به کشورهای منطقه در زمینه مبارزه با مواد شبه آمفتامین برگزار شده است و امیدواریم اثرات خوبی را دراین کارگاه شاهد باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha