نزدیک به یک ماه ازدستوردادستانی تهران به سازمان غذاودارو مبنی برانتشار اسامی کارخانجات لبنی متخلف که به طور غیرقانونی در محصولات خود از روغن پالم استفاده کردند می‌گذرد اما هنوز ترتیب اثری به دستورمرجع قضائی داده نشده است.

سلامت نیوز: نزدیک به یک ماه ازدستوردادستانی تهران به سازمان غذاودارو مبنی برانتشار اسامی کارخانجات لبنی متخلف که به طور غیرقانونی در محصولات خود از روغن پالم استفاده کردند می‌گذرد اما هنوز ترتیب اثری به دستورمرجع قضائی داده نشده است.

مصطفی ترک همدانی وکیل دادگستری ویکی ازشاکیان پرونده روغن پالم درگفتگو با تسنیم گفت: 24 دی ماه امسال شعبه15 دادسرای کارکنان دولت طی نامه‌ای با قید فوریت سه روزپس ازابلاغ به معاونت غذا ودارووزارت بهداشت دستورداد اسامی کارخانجات متخلف محصولات لبنی که در آن به طور غیر‌قانونی ازروغن پالم استفاده شده است را به اطلاع وآگاهی عموم رسانیده ونتیجه را به شعبه بازپرسی گزارش دهد.

وی اضافه کرد: نزدیک به یک ماه ازاین دستورقضائی می‌گذرد اما تاکنون سازمان غذاودارو از دستورقضائی تبعیت نکرده است. گفتنی است؛رئیس سازمان غذا و دارو 29 دی‌ماه دراین ارتباط گفت: پالم ازدید ما تخلفی بود که فهرست متخلفان را به تمام دستگاه‌های مسئول اعلام کردیم واگر آنها صلاح بدانند
اطلاع رسانی می‌شود.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha