چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸
کد خبر: 138295

سلامت نیوز:باوجود گرد و غبار شدید در بیشتر شهرهای خوزستان ، مردم این استان همچون سالهای قبل با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن وفاداری خود را به آرمانهای انقلاب اعلام کردند. 
مردم استان خوزستان با حضور گسترده و پرشور در راهپپمایی با وجود گردوغبار شدید هوا ثابت کردند هیچ مشکل و مانعی نمی تواند آنها را از آرمانهای بزرگ خود که همان وفاداری به انقلاب اسلامی ، اندیشه های بزرگ امام خمینی(ره) و بیعت با مقام معظم رهبری است دور سازد. 
مردم اهواز با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل ، علیه استکبار جهانی خروشیدند و لبیکی جانانه به آرمانهای معمار کبیر انقلاب و ندای حق طلبی رهبر معظم انقلاب اسلامی دادند. آنان همچنین با سردادن شعارهایی در حمایت از قدس و فلسطین ، رنگ مقاومت اسلامی را به خیابانهای این شهر آوردند تا ثابت کنند این مردم همواره پای اعتقادات و ایمان خود به آرمانهای انقلاب و آموزه های امام خمینی(ره) در دفاع از مسلمانان در هر جای دنیا ایستاده اند. 
عشایر عرب و بختیاری هم با پوشیدن لباس محلی و سردادن شعارهایی به زبان مادری خود ثابت کردند همیشه بزرگترین حامی انقلاب و کشور هستند و تا پای جان برای آرمان های اسلامی خود ایستاده اند. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha