معاونت درمان تأمین اجتماعی با پزشکانی که حتی یک ریال زیر میزی دریافت کنند، برخورد شدیدی همچون قطع قرارداد خواهد کرد و البته این افراد بخش کمی از جامعه پزشکی را تشکیل می‌دهند و بر این باوریم زیرا زحمات جامعه پزشکی نادیده گرفته می‌شد.

سلامت نیوز: معاونت درمان تأمین اجتماعی با پزشکانی که حتی یک ریال زیر میزی دریافت کنند، برخورد شدیدی همچون قطع قرارداد خواهد کرد و البته این افراد بخش کمی از جامعه پزشکی را تشکیل می‌دهند و بر این باوریم زیرا زحمات جامعه پزشکی نادیده گرفته می‌شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اطلاعات دکتر اعتصام‌پور، معاون درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان در حاشیه دیدار خبرنگاران از طرح بازسازی اورژانس بیمارستان شریعتی با بیان این مطلب افزود: در بخش درمان مستقیم در ۳ بیمارستان با ۸۷۰ تخت مصوب و ۲۶ پلی کلینیک و درمانگاه به مردم خدمت‌رسانی می‌کنیم و در درمان غیر مستقیم با ۴۴۰۰ مرکز درمانی، با ۲۸۰۰ پزشک قرارداد داریم.


او با اشاره به اینکه معاونت درمان تأمین اجتماعی ایده تشکیل شورای هماهنگی درمان استان اصفهان را که متشکل از دانشگاه علوم پزشکی، مدیریت درمان تأمین اجتماعی، نظام پزشکی و نمایندگان بخش بیمه پایه و خصوصی است ارائه کرده است، افزود: این ایده در استان اصفهان اجرایی شده که برکات خوبی به همراه داشته است. به گفته وی خدمات بخش اورژانس ۳ بیمارستان به صورت آنلاین از سوی معاونت درمان رصد می‌شود و هر چند در آغاز مقاومت‌هایی بر عدم اجرای این طرح شد، اما توانستیم آن را عملیاتی کنیم.


دکتر اعتصام پور با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای در استان افزود: ساخت پلی کلینیک در نجف آباد، رهنان و بیمارستان غرضی انجام شده است.او از ساخت بیمارستان میلاد ۳ در مجاورت پروژه سالن‌های اجلاس خبر داد و یادآور شد: آخرین هماهنگی‌ها با شهرداری اصفهان انجام شده است تا بتوان این طرح را که می‌تواند در تقویت توریست درمانی موثر باشد اجرایی کنیم که امیدواریم شهرداری اصفهان برای تحقق آن همکاری لازم را انجام دهد. به گفته وی در چند سال گذشته مؤسسه عالی پژوهشی سازمان تأمین اجتماعی تعطیل شده بود که در ۸ ماه گذشته دوباره فعال شده است که اهمیت بساری در حرکت‌های پژوهشی دارد.


دکتر اصغر نجاتی، مدیر بیمارستان دکتر شریعتی اصفهان نیز با بیان اینکه این مرکز ۵۰ سال پیش ساخته شده است، افزود: در آغاز فعالیت با ۵۰۰ تخت طراحی شده بود که اکنون ۴۲۰ تخت فعال داریم.


او با اشاره به اینکه در یک سال گذشته روند عمرانی طراحی و ساخت کم نظیرترین اورژانس مجهز و مدرن کشور در این بیمارستان آغاز شده است، اضافه کرد: در این اورژانس فرآیند درمانی جدید طراحی شده است که براساس تریاژ خدمات خود را ارائه می‌دهد و هر بیمار با توجه به بیماری‌اش در ۵ سطح خدمات درمانی دریافت می‌کند. در پایان خبرنگاران از بخش اورژانس بیمارستان شریعتی دیدن کردند و با روند ارائه خدمات درمانی جدید این مرکز آشنا شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha