نمایشگاه بین‌المللی دندانپزشكی خاورمیانه (میدك) همزمان با برگزاری هشتمین كنگره علمی انجمن پروستودونتیست‌های ایران 20 تا 22 آذر در هتل المپیك تهران برپا می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ستاد خبری انجمن پروستودونتیست‌های ایران مسعود امین‌زاده، مدیرعامل مركز همایش‌های تخصصی ایرانیان (برگزاركننده نمایشگاه میدك) با اعلام این خبر افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی دندانپزشكی خاورمیانه (میدك) مطرح كردن سطح دانش پزشكی ایران، صنایع قابل صادرات كشور، شناساندن جنبه‌های مثبت صنایع كشور، ایجاد ارتباط بین كشورهای منطقه و ارتقای به حق جایگاه كشورمان به عنوان بزرگترین كشور تولیدی منطقه است.
وی با اشاره به این كه این نمایشگاه در سه سالن و در مساحتی برابر 1980 متر مربع و با حضور 120 شركت داخلی و نمایندگی بیش از 40 شركت معتبر خارجی برپا می‌شود گفت: در این نمایشگاه آخرین و جدید‌ترین تجهیزات تولید شده و مورد نیاز در حرفه دندانپزشكی با نگرش صادرات معرفی خواهد شد.
به گفته امین‌زاده، صاحبان غرفه‌ها در نمایشگاه بین‌المللی دندانپزشكی خاورمیانه (میدك) از ساده‌ترین مواد مصرفی تا پیشرفته‌ترین تجهیزات را همچون یونیت دندانپزشكی، ست‌های ایمپلنت، تكنولوژی‌های پیشرفته تشخیصی و رادیولوژی برای دندانپزشكان و فعالان مراكز درمانی دندانپزشكی به معرض نمایش قرار خواهند داد.
وی خاطرنشان كرد: در هشتمین كنگره انجمن پروستودونتیست‌های ایران و دومین نمایشگاه بین‌المللی دندانپزشكی خاورمیانه (میدك)، پروفسور برتن كنرود دبیركل فدراسیون جهانی دندانپزشكی (fdi) و تنی چند از اساتید و صاحبنظران داخلی و خارجی نیز حضور خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha