معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست از اجرای طرح جامع مدیریت سواحل و دریاها در استان های جنوبی کشور در سال جاری خبر داد.

سلامت نیوز: معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست از اجرای طرح جامع مدیریت سواحل و دریاها در استان های جنوبی کشور در سال جاری خبر داد.

پروین فرشچی در گفت‌ و گو با پانا، با بیان این خبر اظهار داشت: طرح جامع مدیریت سواحل دریاها قرار است که طی سال جاری در استان های جنوبی کشور آغاز شود و به صورت پایلوت از استان هرمزگان آغاز می شود.


معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: همچنین سیستم آزمایشگاه های محیط زیست دریایی به ویژه در جنوب کشور بازنگری و تجهیز می شود.


وی درباره موضوع استفاده از آب شیرین کن های دریایی نیز گفت: در حال حاضر با توجه به بحران آبی در کشور استفاده از آب شیرین کن ها بسیار زیاد شده که توصیه ما این است که تکنولوژی آب شیرین کن ها باید سازگار با محیط زیست باشد.


فرشچی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش استفاده از آب شیرین کن ها، قرار است تدوین دستورالعمل استقرار آب شیرین‌ کن‌ ها در دستور کار معاونت دریایی سازمان حفاظت محیط زیست قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha