معاون دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از برگزاری طرح ملی «محله عاری از دخانیات» با مشارکت کانون‌های دانش آموزی سراسر کشور خبر داد.

سلامت نیوزمعاون دانش آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از برگزاری طرح ملی «محله عاری از دخانیات» با مشارکت کانون‌های دانش آموزی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ، سعید بابایی گفت: باتوجه به اینکه یکی از اهداف هلال احمر ارتقای سطح سلامت افراد جامعه است، این طرح به منظور آگاه سازی افراد جامعه از مضرات دخانیات اجرا می‌شود.


وی افزود: در طرح «محله عاری از دخانیات» اعضای کانون‌های دانش آموزی جمعیت هلال احمر، با اهدای گل به افراد سیگاری و توزیع بروشورهای هشداردهنده درخصوص استعمال دخانیات، از این افراد درخواست می‌کنند که سیگار نکشند.


بنابر اعلام روابط عمومی سازمان جوانان هلال احمر، در همین راستا کتاب «محله عاری از دخانیات» در کانون‌های دانش آموزی سراسر کشور توزیع شده تا اعضای این کانون‌ها به سوالات چهارگزینه‌ای که از سوی معاونت دانش آموزی سازمان جوانان طراحی شده، پاسخ دهند و در نهایت به نفرات برگزیده جوایزی اهدا شود.
لازم به ذکر است این طرح با مشارکت معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اول تا هفتم اردیبهشت ماه، همزمان با هفته سلامت در سراسر کشور اجرا می‌شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha