یکشنبه ۲۹ دی ۱۳۸۷ - ۰۹:۱۶
کد خبر: 14559

اعلام برنامه های یک شنبه ی رادیو سلامت را در پایگاه خبری سلامت نیوز بخوانید.

سفره سلامتی
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به بررسی نوع تغذیه مناسب جوانان ، تغذیه سالمندان ، تغذیه ورزشکاران ، تغذیه مادران باردار و شیرده میپردازد این برنامه یک شنبه به موضوع علائم کمبود روی در سنین مختلف  می پردازد . سفره سلامتی هر روز  به سردبیری آقای دکتر خواجه ای ساعت 30/13 پخش میشود
سیب ستــان
عنوان برنامه ای است كه با نگرش تازه و از منظر مولانا به معقوله پزشكی می پردازد و تمامی اصطلاحات پزشكی روانشناسی ، روانكاوی را كه در آثار مولانا یافت می شود را بررسی میدهد 
این برنامه فردا به موضوع سلامتی هوا در مثنوی میپردازد . سیب ستان  به سردبیری آقای كاظم محمدی و تهیه كنندگی خانم كشمیری ساعت 15/13  تا  30/13  پخش شود .
زاویه پنهان
برنامه زاویه پنهان عنوان برنامه ای است از گروه عصر گاهی رادیو سلامت که به بررسی آگهی ها و تبلیغات روزنامه ها و سایر رسانه ها درباره خدمات بهداشتی درمانی  با حضور کارشناسان و مسئولان می پردازد و توضیحات لازم را در ارتباط با صحت و سقم مطالب  بیان می کنند. زاویه پنهان فردا با حضور افرادی که در ازای تبلیغات کاذب پزشکی دچار مشکلات مالی و معنوی شده اند  میپردازد . این برنامه روز های یک شنبه ساعت 14 پخش می شود . 
فصل شکوفایی
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به مناسبت سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به معرفی دستاوردهای انقلاب در حوزه لیزر درمانی ، طب هسته ای ، سلولهای بنیادی و شبیه سازی می پردازد .
. این برنامه فردا با حضور آقای دکتر احمد وثوق به معرفی دستاوردهای موسسه رویان میپردازد . فصل شکوفایی به سردبیری و تهیه کنندگی آقای علیرضا الوندی هر روز ساعت 30/12 به مدت 15 دقیقه پخش می شود .


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha