جناب وزیر! سید محترم! رزمنده ی دیروز! مالک اشتر انقلاب و جنگ! ما از شما انتظار نداریم با انگ زدن به افرادی که حقوق پایمال شده ی یک صنف بزرگ و تاثیر گذار در سلامت مردم را از راهکارهای کاملا قانونی پی میگیرند به حاشیه بکشید.

یک پرستار:با 500 ساعت کار بالینی میتوان دنبال سیاسی کاری رفت؟

سلامت نیوز:محمود عمیدی،پرستار در پاسخ به سخنان دیروز وزیر بهداشت در روز ماما یادداشت زیر را نوشت: خدارا شکر می گویم که مشکل ماماها هم در رسانه ها حل شد و وزیر با ید بیضا که از آستین خارج کرد تمام مشکلات این قشر را هم حل کرد،  پرستاران را سیاسی خواند اما گویا وزیر محترم فراموش کرده اند که پرستاران را چه کسانی و چگونه به اینجا کشاندند؟

به گزارش سلامت نیوز وی در ادامه افزود : اگر به حرف بود که مشکلات ما پرستاران پارسال اردیبهشت ماه حل شد و چهل درصد به حقوقمان اضافه شد و بعد از آن کارانه ها اصلاح شد و عدالت در سیستم درمان موج زدو موج موجش کشتی بی عدالتی را غرق کرد....

در مطلبی از لجبازی غیر منطقی مقابل قانون نوشتم و باز تکرار می کنم که پرستاران نه تنها خود را با پزشکان مقایسه نمی کنند بلکه دریافتی بیشتر پزشکان را عین عدالت می دانند اما

ای بسا هندو و ترک همزبان           ای بسا دو ترک چون بیگانگان

هم زبانی خود بیانی دیگر است        همدلی از هم زبانی خوشتر است...

(با کمی دخل و تصرف با اجازه ی مولوی)

جناب وزیر! سید محترم! رزمنده ی دیروز! مالک اشتر انقلاب و جنگ! ما از شما انتظار نداریم با انگ زدن به افرادی که حقوق پایمال شده ی یک صنف بزرگ و تاثیر گذار در سلامت مردم را از راهکارهای کاملا قانونی پی میگیرند به حاشیه بکشید.

ماز یاران چشم یاری داشتیم         خود غلط بود آنچه می پنداشتیم...

چرا مرتب انگ عقده ای بودن ، سیاسی بودن، دنبال منافع شخصی بودن و..... به افرادی می زنید که از روز اول فقط خواهان اجرای درست قانون مصوب مجلس بودند و امروز هم هیچ تغییر موضعی نداده اند وباز هم همان را می طلبند. واقعا افراد سیاسی روی مواضعشان می مانند یا هر روز علمی تازه به پا می کنند؟

کجای این افراد به سیاست می خورد؟ فکر میکنم هیچ کدام از پرستاران ندانند سیاست چیست و چگونه نوشته می شود؟ بس که میان بیمارستانها در حال دور از جان .... دو زدن هستند و ....

کسی که ماهی 500 ساعت کار بالین می کند مگر فرصت فکر کردن به این چیزها را دارد، تازه اگر از خستگیهای به در نشده وخواسته های برآورد نشده ی خانواده و زنگهای گاه و بیگاه مسئولین واحدها و....وقتی دست و پا کند در سوگ کسانی به گریه می نشیند که به علت کمبود نیرو، کمبود امکانات، نبود تخت و ....هزاران دلیل مستند دیگر سلامتیشان را از دست داده اند، گرچه مقصر نیست ولی:

چه کنم؟ دلم از سنگ که نیست......

برادر دینی! شما در فرودگاه شیراز فرمودی اجرای قانون تعرفه های پرستاری 2000میلیارد بودجه نیاز دارد ، خوب چرا از 10000میلیاردی که اضافه بر بودجه گرفتید سال قبل این قانون را اجرا نکردید؟ یعنی 20 %  ان بودجه به هشتاد درصد تیم درمان نمی رسید؟ گرچه قطعا با هزار میلیارد هم قابل اجرا بود و بارها گفتیم و نشنیدید...

شما اینقدر می فرمایید سیاسی ، سیاسی که ما هم باورمان می شود و فکر می کنیم واقعا از سیاست چیزی میدانیم و می رویم یکباره برای ریاست جمهوری ثبت نام می کنیم!!!!!

جناب دکتر هاشمی عزیز! نمایندگان مجلس و سایر افرادی که از مطالبات پرستاران حمایت می کنند به دلیل سیاسی بودن خواسته نیست به دلیل حقانیت است، حقانیتی که اظهر ومن الشمس است و شما با عینک آفتابی گران قیمت نیمه شبش میبینید.

باور کنید اگر پزشکان را مثال می زنیم نمی خواهیم ایشان را تخریب کنیم! اولین کسی که اقدام به تخریب پزشکان کرد خود شما و معاونانتان بودید که اسنادش در ذهن رسانه ها ثبت شده است که زیرمیزی بگیری و بیر و ببند و.... راه انداختید.

ما فقط می گوییم تبعیض و بی عدالتی رفع شود.آیا شما با تبعیض و بی عدالتی موافقید؟

ما نمی گوییم دریافتیمان برابر باشد می گوییم رفتار در سیستم یکسان با ضرایب مختلف باشد. واقعا این حرفها سیاسی است؟ من که سیاست را نمی شناسم افراد خبره بگویند اگر سیاسی است من هم بدانم....

جناب دکتر هاشمی! اگر در دست آدم خشمگینی شمشیری دیدی باید آن را از دستش بگیری! به فرض که مثا ما سیاسی!!!!! خوب با اجرای قانون با یک تیر دهها تیر بزن برادر!

قانون گریزی روال خوبی نیست که دولتمردان ما بنیه می گذارند.....باور کن سید اصلا مناسب نیست.

در پایان مجددا به همکاران ماما حل مشکلاتشان را که با ید بیضا و دم عیسی انجام شد تبریک می گویم.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • mohsen ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    2 0
    *** جانا سخن از زبان ما می گوئی ***