نخستین سمپوزیوم روش های پیشرفته در جراحی پلاستیک و ترمیمی بینی در مرکز همایش های بیمارستان میلاد گشایش یافت .

دکتر محسن نراقی‌، رییس این سمپوزیوم و رییس انجمن تحقیقات راینولوژی در یک نشست خبری حاشیه افتتاحیه سمپوزیوم یاد شده اظهارداشت:‌ این سمپوزیوم ، با همکاری انجمن تحقیقات راینولوژی و بخش جراحی پلاستیک صورت دانشگاه جانز هاپکینز آمریکا به مدت دو روز تا فردا (جمعه) ادامه دارد .
نراقی با اشاره به شیوع جراحی بینی در کشور و عوارض ناشی از آن ، ارتقای سطح اطلاعات به روز و علمی جراحان ایران را ضروری دانست و گفت: برگزاری برنامه هایی همچون سمپوزیوم روش های پیشرفته در جراحی پلاستیک و ترمیمی بینی از جمله موارد ارتقای سطح دانش جراحان پلاستیک و متخصصان گوش، حلق و بینی کشور است.

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه در این سمپوزیوم سه پروفسور آمریکایی سخنرانی خواهند کرد گفت: ‌قرار است در روز دوم سمپوزیوم ، پروفسور "پاتریک بیرنه "‌ رییس بخش جراحی پلاستیک صورت دانشگاه جانز هاپکینز و پروفسور آیرا پاپل استاد دپارتمان جراحی پلاستیک صورت همان دانشگاه دو جراحی بینی سخت را در یکی از بیمارستان های تهران انجام دهند.
وی ادامه داد :‌شرکت کنندگان در سمپوزیوم ، از طریق ویدئو کنفرانس عمل جراحی های یاد شده را به صورت زنده مشاهده خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha