سخنگوی اورژانس کشور از پیوند موفقیت‌آمیز دست کارگر ۴۰ ساله‌ای در بیمارستان امام خمینی(ره) خبر داد که پزشکان قمی از آن قطع امید کرده بودند.

سلامت نیوز: سخنگوی اورژانس کشور از پیوند موفقیت‌آمیز دست کارگر ۴۰ ساله‌ای در بیمارستان امام خمینی(ره) خبر داد که پزشکان قمی از آن قطع امید کرده بودند.

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با فارس، از پیوند موفقیت آمیز دست کارگری خبر داد که پزشکان در مرحله اولیه از آن قطع امید کرده بودند.

وی گفت: ساعت 8:10 روز گذشته یک مرد 40 ساله به نام مجید مینایی که در کارخانه سنگ‌بری در جاده قدیم قم – کاشان مشغول به کار بود که بر اثر بی‌احتیاطی دست چپ خود را قطع شده دید.

سخنگوی اورژانس کشور ادامه داد: تکنسین‌های اورژانس 8 دقیقه بعد بر بالین این کارگر حاضر شدند و وی را به همراه دست قطع شده به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل کردند.

به گفته وی دست این کارگر کمی بالاتر از مچ قطع شده بود و اقدامات اولیه درمانی در بیمارستان شهید بهشتی جهت جلوگیری از خونریزی بر روی این کارگر 40 ساله انجام شد. اما جراحان و پزشکان این بیمارستان از پیوند دست قطع شده قطع امید کرده و معتقد بودند که این دست قابل پیوند نیست.

خالدی تاکید کرد: بنابراین تصمیم گرفته شد تا این کارگر 40 ساله با بالگرد به بیمارستان امام خمینی(ره) منتقل شود و در این بیمارستان برای پیوند دست قطع شده او تلاش شود.

وی ادامه داد: ساعت 9:37 بالگرد اورژانس این بیمار را از بیمارستان شهید بهشتی قم به سمت تهران منتقل کرد و در ساعت 10:15 بیمار تحویل اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) شد و خوشبختانه پزشکان این مرکز اورژانس موفق شدند دست کارگر را پیوند داده به طوری که اکنون وضعیت این کارگر 40 ساله مناسب گزارش شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha