دبیرکل خانه پرستار ازحذف منتقدان جامعه پرستاری از سوی وزارت بهداشت در چهارمین دوره انتخابات خبر داد و گفت: پنج نفر از هفت نفر نامزد شرکت کننده در این دوره از انتخابات رد صلاحیت شدند.

انتقاد از رد صلاحیت منتقدان جامعه پرستاری از سوی وزارت بهداشت انتخابات نظام پرستاری

سلامت نیوز: دبیرکل خانه پرستار ازحذف منتقدان جامعه پرستاری از سوی وزارت بهداشت در چهارمین دوره انتخابات خبر داد و گفت: پنج نفر از هفت نفر نامزد شرکت کننده در این دوره از انتخابات رد صلاحیت شدند.


محمد شریفی مقدم در گفت‌وگو با میزان درباره انتخابات جامعه پرستاری اظهار کرد: جامعه پرستاری طی چند سال گذشته مورد بی‌توجهی و بی‌مهری مسئولان قرار گرفته است، چنین شرایطی در کنار ضعف مدیریت در نظام پرستاری موجب شد تا زمینه برای تشدید بی‌عدالتی‌ها و افزایش تبعیض‌ها بین پزشک و پرستار بیشتر شود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که انتقادهای زیادی نسبت وزارت بهداشت در این راستا صورت گرفته است که باعث شده تا این وزارتخانه منتقدان را در انتخابات جامعه پرستاری رد صلاحیت کنند، افزود: در واقع برخی اظهارنظرها در ارتباط با برگزاری انتخابات نظام پرستاری، نشان می‌دهد که می‌خواهند جریان همسو با وزارت بهداشت انتخاب شوند.

دبیرکل خانه پرستار در خاتمه به سلب صلاحیت برخی کاندیداهای انتخابات نظام پرستاری اشاره کرد و گفت: وزارت بهداشت باید اجازه می‌داد تا انتخابات به صورت آزاد برگزار شود و نمایندگان واقعی جامعه پرستاری انتخاب شوند، این در حالی است که پنج نفر از هفت کانید این انتخابات توسط وزارت بهداشت رد صلاحیت شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha