عضو ناظر مجلس بر انتخابات نظام پرستاری با بیان اینکه 90 درصد رد صلاحیت شدگان انتخابات نظام پرستاری به رد صلاحیت خود معترض شده اند، گفت: موضوع اعتراض رد صلاحیت شدگان را در دو جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

اعتراض 90 درصد از ردصلاحیت شدگان انتخابات نظام پرستاری

سلامت نیوز: عضو ناظر مجلس بر انتخابات نظام پرستاری با بیان اینکه 90 درصد رد صلاحیت شدگان انتخابات نظام پرستاری به رد صلاحیت خود معترض شده اند، گفت: موضوع اعتراض رد صلاحیت شدگان را در دو جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

احمد آریایی نژاد در گفت و گو با پانا، با اشاره به اعتراض جمعی از جامعه پرستاری نسبت به رد صلاحیت در انتخابات نظام پرستاری گفت: آنچه که ما در فرایند انتخابات نظام پرستاری مورد بررسی قرار دادیم این بود که بیش از 90 درصد رد صلاحیت شدگان غیرسیاسی بودند و جرایم اداری برای آن ها اعلام شده بود و این افراد به رد صلاحیت شدن خود اعتراض کردند.


عضو ناظر مجلس بر انتخابات نظام پرستاری گفت: 3 نفر در تهران و 1 نفر در کرمانشاه به رد صلاحیت خود اعتراض جدی داشتند که رد صلاحیت آن ها به دلیل اعتراضات صنفی بوده و بنده به آن ها حق می دهم که بخواهند مطالبه ای داشته باشند.


آریایی نژاد خاطرنشان کرد: وظیفه هیات نظارت، بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات از طریق استعلام از مراجع 4 گانه وزارت اطلاعات، پلیس اطلاعات و امنیت اخلاقی، دادستانی كل كشور و سازمان ثبت احوال است.


وی تصریح کرد: در مجموع روند نظارت بر تأیید صلاحیت انتخابات نظام پرستاری روندی مثبت داشت و ما نیز موضوع اعتراض رد صلاحیت شدگان را در دو جلسه مورد بررسی قرار دادیم که قرار شد از این چهار نفر یک نفر اعتراضش مورد قبول قرار گیرد و نتیجه بررسی اعتراض به این افراد اعلام می شود.


 چهارمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری جمعه 29 خرداد به طور همزمان در سراسر كشور برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha