به گفته‌ی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، چهارمین دوره‌ی انتخابات نظام پرستاری سراسری کشور در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با افزایش مشارکت چهارده درصدی کادر پرستاری این استان همراه بود.

سلامت نیوز: به گفته‌ی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، چهارمین دوره‌ی انتخابات نظام پرستاری سراسری کشور در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با افزایش مشارکت چهارده درصدی کادر پرستاری این استان همراه بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر «مهدی شادنوش» رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اعلام این خبر گفت: انتخابات نظام پرستاری سراسری کشور هر چهار سال یک بار در کشور اتفاق می‌افتد که این انتخابات هم‌زمان با سایر دانشگاه‌ها در شهرستان‌های تحت پوشش این دانشگاه نیز با حضور همکاران کادر پرستاری برگزار شد.

رئیس دانشگاه خاطرنشان کرد: در این دوره از انتخابات 23 نفر در سمنان و 24 نفر در دامغان کاندیدا شدند که در هر یک از شهرستان‌ها 9 نفر به عنوان هیئت مدیره نظام پرستاری انتخاب شدند.

دکتر شادنوش تصریح کرد: در شهرستان گرمسار به‌علت به حد نصاب نرسیدن نامزدها در این دوره از انتخابات، در آینده به صورت میان دوره‌ای برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اجرایی چهارمین دوره‌ی انتخابات نظام پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در خصوص نتایج کسب شده در این انتخابات خاطرنشان کرد: در مجموع 54 درصد از کل واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند که در مقایسه با انتخابات گذشته که در سال 89 برگزار شده بود با افزایش مشارکت افراد واجد شرایط روبه‌رو بوده‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha