دانشجوی كارشناسی ارشد دانشگاه دولتی پس از تعطیل شدن خوابگاه‌ها، وقتی نتوانست جای خواب پیدا كند، نقشه سرقت از دختر جوان را اجرا كرد. این پسر وقتی با تهدید چاقو قصد داشت از دختر جوان داخل مترو سرقت كند، از سوی مامور مترو دستگیر شد.

سلامت نیوز:دانشجوی كارشناسی ارشد دانشگاه دولتی پس از تعطیل شدن خوابگاه‌ها، وقتی نتوانست جای خواب پیدا كند، نقشه سرقت از دختر جوان را اجرا كرد. این پسر وقتی با تهدید چاقو قصد داشت از دختر جوان داخل مترو سرقت كند، از سوی مامور مترو دستگیر شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شهروند، عصر یكشنبه دختر جوان وقتی داشت از متروی انقلاب خارج می‌شد به سراغ عابربانك مترو رفت تا پول بگیرد. او هنگامی که كارت عابربانكش را وارد دستگاه كرد و رمز خود را نوشت، ناگهان تیزی چاقویی را در پهلویش احساس كرد و به دنبال آن صدای پسری كه با تهدید می‌گفت «همین الان از كارتت ٢٠٠‌هزار تومان پول برای من بگیر.» دختر جوان كه به‌شدت شوكه شده بود، در یك لحظه تصور كرد كه هیچ راهی برایش باقی نمانده و اگر این پول را به پسر جوان ندهد، جانش را از دست می‌دهد. در حالی كه این دختر داشت پول را به دزد جوان می‌داد ناگهان یكی از ماموران داخل مترو چشمش به این پسر افتاد و توانست دختر جوان را از دست او نجات دهد. همان لحظه وقتی دزد جوان از سوی مامور مترو و مردم دستگیر شد، خیلی زود پلیس وارد عمل شد و پسر جوان را دستگیر كرد.
این پسر كه پس از دستگیری مشخص شد دانشجوی مقطع كارشناسی ارشد دانشگاه دولتی است، صبح روز دوشنبه به شعبه چهارم دادسرای ناحیه ٣٤ تهران منتقل شد تا به سوالات بازپرس عموزاد پاسخ دهد. او در مقابل بازپرس ماجرای سارق شدنش را اینگونه تعریف كرد: من متولد یكی از شهرستان‌های استان مركزی هستم و در همین شهرستان هم بزرگ شدم اما وقتی دانشگاه قبول شدم به تهران آمدم و درسم را خواندم. همیشه هم نمراتم عالی بود و همه چیز داشت خوب پیش می‌رفت. تا اینكه این ترم خوابگاه‌ها تعطیل شد و من جایی برای خوابیدن نداشتم.
چند شبی را پیش دوستانم ماندم ولی تا كی می‌توانستم خانه این و آن بمانم. هیچ پولی هم نداشتم و هرچه هم گشتم نتوانستم كار خوبی پیدا كنم. در حالی كه همه درها را به روی خودم بسته می‌دیدم، تصمیم به دزدی گرفتم و این نقشه را كشیدم و از قبل برای خودم یك چاقو خریدم كه به وسیله آن طعمه‌هایم را تهدید كنم.
پسر جوان ادامه داد:  هیچ سابقه‌ای ندارم و هیچ وقت در زندگی‌ام دست به خلاف نزده بودم اما بی‌پولی داشت زندگی مرا نابود می‌كرد. از طرفی هم از خانواده‌ام نمی‌توانستم پول بگیرم. مثلا من به تهران آمده بودم تا هم درس بخوانم و هم كار كنم تا كمك‌خرج خانواده‌ام هم باشم. ولی كار پیدا نكردم و خجالت می‌كشیدم تا به خانواده‌ام بگویم حتی برای خودم هم هیچ پولی ندارم. برای همین دست به این كار زدم و این دختر هم اولین طعمه‌ام بود كه دستگیر شدم.
بعد از اعترافات این دزد دانشجو، وی با قرار قانونی روانه زندان شد تا بازپرس پس از تكمیل تحقیقات پرونده‌اش را به دادگاه بفرستد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha