چهارشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴

سلامت نیوز:به گفته وی اعطای بسته‌های حمایتی چندی پیش آغاز شده و تا کنون سه میلیون نفر آن را دریافت کرده‌اند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به پرسشی در خصوص ریزش مشمولین بسته‌های حمایت غذایی گفت: خیر؛ عدد مشمولین کاهش نیافته و مقدار آن هم تغییری نکرده است. بلکه به تعداد قبل هم افزوده شده است و حدود 11میلیون نفر بسته‌های حمایت غذایی دریافت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی در حاشیه ضیافت افطار با تشکل‌های صنفی مرتبط با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که شب گذشته برگزار شد در واکنش به اینکه شنیده می‌شود بازنشستگان از فهرست یارانه‌بگیران حذف شده‌اند، اظهار کرد: بازنشستگی، عامل حذف یارانه نیست.

وی افزود: اساسا بنای حذف هیچ بازنشسته‌ای را نداریم و ممکن است در شاخصه‌های دیگر ما قرار گرفته باشند. اگر اجازه بدهید چند روز آینده در رسانه ملی حضور یافته و به طور کامل در خصوص یارانه‌ها صحبت خواهم کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص ریزش مشمولین بسته‌های حمایت غذایی گفت: عدد مشمولین کاهش نیافته و مقدار آن هم تغییری نکرده است. بلکه به تعداد قبل هم افزوده شده است و حدود 11 میلیون نفر بسته‌های حمایت غذایی دریافت خواهند کرد.

ربیعی افزود: البته بخشی از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی که به توانمندی رسیده و از چرخه حمایتی خارج می شوند، از این طرح هم خارج شده و افراد جدیدی جایگزین می‌شوند.

به گفته وی اعطای بسته‌های حمایتی چندی پیش آغاز شده و تا کنون سه میلیون نفر آن را دریافت کرده‌اند.

وزیر تعاون، کار ر فاه اجتماعی با بیان اینکه رئیس جمهور هم تاکید داشتند به محض وصول بودجه، پرداختی‌ها انجام شود گفت: چهارشنبه هم جلسه‌ای درباره بودجه خواهیم داشت و در تلاشیم تا رقمی مشخص شود و تصمیم نهایی را بگیریم. منابع لازم از محل هدفمندی یارانه ها تامین می‌شود.

ربیعی درخصوص بازنشستگان نیز گفت: دکتر روحانی سفارش کردند چون امسال برای بازنشستگان تامین اجتماعی نتوانستیم به اندازه کارگران پرداختی داشته باشیم، بیمه عمر آنها را متقبل شدیم تا حدی جبران شود. برای بازنشستگان کشوری هم در حال مطالعه هستیم تا مقوله‌های رفاهی را برای آنها توسعه دهیم.

وی افزود: بازنشستگان هم برای مسکن اجتماعی در اولویت هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha