یکشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

۴ مرد برای ربودن دختربچه یکساله به خانه‌ای در شهرستان خورموج استان بوشهر حمله کردند اما وقتی عده‌ای از کارگران ساختمانی را مقابل خود دیدند دست به جنایت زدند و گریختند.

سلامت نیوز: ۴ مرد برای ربودن دختربچه یکساله به خانه‌ای در شهرستان خورموج استان بوشهر حمله کردند اما وقتی عده‌ای از کارگران ساختمانی را مقابل خود دیدند دست به جنایت زدند و گریختند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری آنلاین، این حادثه بعدازظهر هفتم مردادماه رخ داد و 4مرد كه سوار یك خودروی بدون پلاك بودند درحالی‌كه سر و صورت خود را پوشانده بودند به منزلی مسكونی حمله كردند. داخل این خانه 3زن حضور داشتند كه با مردان نقابدار درگیر شدند و سروصدای آنها باعث شد تعدادی كارگر ساختمانی كه در همان حوالی مشغول كار بودند متوجه ماجرا شوند.

مردان نقابدار قصد بردن دختربچه یكساله‌ای را داشتند كه در خانه مورد نظر بود اما زنانی كه آنجا بودند اجازه این كار را نمی‌دادند. در همین هنگام كارگران ساختمانی برای نجات ساكنان خانه با مردان نقابدار درگیر شدند اما یكی از آنها با سلاح شكاری كه همراه داشت به سوی كارگران شلیك كرد و باعث مجروح شدن یكی از آنها شد. وی سپس همراه همدستانش از خانه گریخت و سوار بر همان خودروی بدون پلاك متواری شدند.

با گزارش ماجرا به پلیس، تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند. كارگر مجروح به بیمارستان زینبیه خورموج منتقل شد اما شدت جراحاتش به حدی بود كه جانش را از دست داد. از سوی دیگر مأموران با حضور در محل حادثه به تحقیق از زنانی پرداختند كه در خانه مورد نظر حضور داشتند و دریافتند كه همه این اتفاقات بر سر اختلافات خانوادگی رخ داده است.

بررسی‌ها نشان می‌داد كه دختر این خانواده مدتی قبل با شوهرش دچار اختلاف شده و به‌همین دلیل همراه دختربچه یكساله‌اش به خانه پدرش رفته بود. بستگان شوهر او نیز آن روز درحالی‌كه نقاب به‌صورت داشتند راهی این خانه شده بودند تا دختربچه را با خود ببرند كه در نهایت این اقدام آنها منجر به قتل یكی از كارگران ساختمانی شده بود.

سردار عباس‌زاده، رئیس پلیس استان بوشهر با بیان این خبر گفت: با پیگیری‌های اطلاعاتی و پلیسی هویت هر 4 مهاجم شناسایی و یكی از آنان ساعتی بعد دستگیر شد. با اطلاعات به‌دست آمده از او تحقیقات برای دستگیری 3همدستش ادامه یافت تا اینكه نیمه‌شب جمعه مأموران دریافتند كه آنها سوار بر یك خودروی پراید قصد فرار از شهر را دارند. با شناسایی مسیر تردد آنها، مأموران به كمین این افراد نشستند و در نهایت توانستند آنها را در یك عملیات ضربتی دستگیر كنند.

با دستگیری متهمان، عامل اصلی جنایت شناسایی شد و در اعترافاتش گفت: پسر برادرم از مدتی قبل با خانواده همسرش دچار اختلاف شده بود و آنها اجازه نمی‌دادند كه وی دختربچه یكساله‌اش را با خودش ببرد. به‌همین دلیل من و همدستانم آن روز به خانه پدرزن او رفتیم و قصد بردن دخترش را داشتیم كه با 3زن كه در خانه حضور داشتند درگیر شدیم. در همین هنگام كارگران ساختمانی دخالت كردند و یكی از آنها با من درگیر شد كه گلوله‌ای به سینه‌اش شلیك كردم و همگی فرار كردیم.با اعترافات عامل اصلی جنایت برای او و همدستانش قرار قانونی صادر شد و تحقیقات تكمیلی در این پرونده ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha