دبیر هفتمین سمینار ملی شیمی و محیط زیست گفت: هفتمین سمینار ملی شیمی و محیط زیست 4 و 5 شهریور در دانشگاه بقیةالله برگزار می‌شود.

سلامت نیوز:دبیر هفتمین سمینار ملی شیمی و محیط زیست گفت: هفتمین سمینار ملی شیمی و محیط زیست 4 و 5 شهریور در دانشگاه بقیةالله برگزار می‌شود. 


به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس،حسن باقری از برگزاری هفتمین سمینار ملی شیمی و محیط زیست طی روزهای 4 و 5 شهریور ماه در دانشگاه بقیةالله خبر داد.
وی گفت: این سمینار با همکاری انجمن شیمی ایران برگزار شده و در مراسم افتتاحیه آن رئیس سازمان غذا و دارو، رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست یا معاونان وی به همراه رئیس سازمان پدافند غیرعامل و سایر شخصیت‌ها حضور خواهند داشت.


به گفته دبیر هفتمین سمینار ملی شیمی و محیط زیست ، تا کنون بیش از 500 مقاله به دبیرخانه این سمینار رسیده که بیش از 400 مورد آن مورد قبول واقع شده است.
وی در این زمینه گفت: ما برای دو روز همایش 25 سخنران در نظر گرفته‌ایم که به ارائه مقالات خود می‌پردازند همچنین مابقی مقالات در قالب پوستر ارائه خواهند شد.
باقری از برگزاری 6 پنل تخصصی در جریان این همایش نیز خبر داد و گفت: ما برای پزشکان نمره بازآموزی در نظر گرفتیم که هنوز میزان آن مشخص نشده است اما پزشکان هم اکنون می‌توانند برای ثبت‌نام به سایت سمینار مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha