رئیس پنجمین كنگره بین المللی انجمن راینولوژی ایران، شایع ترین عمل زیبایی در کشورمان را جراحی بینی دانست و گفت: بر همین اساس، ایران رتبه اول جراحی زیبایی بینی در دنیا را دارد.

سلامت نیوز:رئیس پنجمین كنگره بین المللی انجمن راینولوژی ایران، شایع ترین عمل زیبایی در کشورمان را جراحی بینی دانست و گفت: بر همین اساس، ایران رتبه اول جراحی زیبایی بینی در دنیا را دارد.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از مهر، دكتر ابراهیم رزم پا، علت شیوع زیاد جراحی پلاستیك در ایران را فرم آناتومی خاص بینی ایرانی ها، بالا بودن كیفیت اعمال جراحی زیبایی، سطح بالای دانش پزشكان و جراحان این رشته و هزینه پایین آن نسبت به سایر كشورها عنوان كرد و افزود: یكی از دلایل اصلی آناتومی بینی نژاد ایرانی ها است كه با كشورهای اروپایی تفاوت دارد و به همین دلیل ایرانی ها بیشتر از سایر كشورها كاندید انجام جراحی زیبایی بینی هستند. 
وی ادامه داد: به دلیل بالا بودن كیفیت این اعمال جراحی و هزینه پایین آن علاوه بر ایرانی های داخل كشور، متقاضیان زیادی از كشورهای مختلف به ویژه آمریكا، كانادا، اروپا و كشورهای عربی و همسایه برای انجام این اعمال جراحی به ایران مراجعه می كنند. 


رزم پا خاطرنشان كرد: متقاضیان خارجی انجام اعمال جراحی زیبایی به ویژه بینی در ایران نیز، جزء آمار جراحی های پلاستیک در ایران محاسبه شده و در افزایش آمار این جراحی ها و قرار گرفتن ایران در مقام اول كشورهای دنیا در زمینه جراحی بینی تاثیرگذار هستند. 
رئیس پنجمین كنگره بین المللی انجمن راینولوژی ایران از برگزاری این كنگره با حضور جمعی از متخصصان داخلی و خارجی حوزه راینولوژی و بیماری های سروگردن از ۲۲ تا ۲۴ مهرماه در مركز همایش های بین المللی رازی در تهران خبر داد و گفت: علاوه بر سخنرانان داخلی، یازده مهمان خارجی از كشورهای آمریكا، آلمان، انگلیس، سوئد، مصر و ایتالیا در مورد موضوعات مختلف مرتبط با علم راینولوژی به ایراد سخنرانی می پردازند. 
رزم پا هدف از برگزاری این كنگره و كارگاه های آموزشی ضمن آن را افزایش آگاهی پزشكان در مورد پیشرفت های صورت گرفته در سطح دنیا در زمینه علم راینولوژی و تبادل اطلاعات بین متخصصان این رشته عنوان كرد.


به گفته وی، اقدامات زیبایی سر و گردن، اختلالات خواب، بیماری های ناحیه بینی و سینوس در اطفال، نقش سیستم ایمنی در بیماری های سروگردن و نانومدیسین ازجمله محورهای این كنگره است كه در مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد. 
رزم پا، برگزاری ۱۶ پنل را از دیگر برنامه های این كنگره عنوان كرد و گفت: این پنل ها در طول سه روز برگزاری كنگره در مورد موضوعاتی همچون بیماری های بینی و سینوس، راینوپلاستی، اقدامات زیبایی سروگردن، اختلالات سیستم ایمنی، اختلالات خواب و نانوتكنولوژی برگزار می شود.    

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha