دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
کد خبر: 158526

یک فوق تخصص جراحی پلاستیک با بیان اینکه عمل جراحی بلفاروپلاستی شایع‌ترین عمل زیبایی پلک‌های تحتانی است، تاکید کرد: جراحی بلفاروپلاستی پلک‌های تحتانی از طریق ملتحمه و در برخی از موارد از طریق پوست انجام می‌شود که گاهی با کشش پوست صورت، بالا کشیدن ابرو و تزریق بوتاکس همراه است.

سلامت نیوز:یک فوق تخصص جراحی پلاستیک با بیان اینکه عمل جراحی بلفاروپلاستی شایع‌ترین عمل زیبایی پلک‌های تحتانی است، تاکید کرد: جراحی بلفاروپلاستی پلک‌های تحتانی از طریق ملتحمه و در برخی از موارد از طریق پوست انجام می‌شود که گاهی با کشش پوست صورت، بالا کشیدن ابرو و تزریق بوتاکس همراه است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،پروفسور محسن بهمنی کشکولی با بیان اینکه با افزایش سن به دلیل ایجاد تغییراتی در ساختمان پلک‌ها، فرد از نظر ظاهری سالخورده و خسته به نظر می‌رسد، گفت: بلفاروپلاستی که یکی از شایع‌ترین روش‌های جراحی زیبایی است با اصلاح تغییرات پلک چشم باعث بهبود قابل توجهی در ظاهر فرد شده و قیافه‌ای جوان‌تر و سرحال‌تر به فرد می‌دهد.
وی افزود: وجود چروک‌های ظریف در اطراف پلک‌ها، کش آمدن و شل شدن پوست پلک‌ها که منجر به آویزان شدن پوست از لبه پلک می‌شود، تجمع چربی اضافه در زیرپوست پلک‌ها و شل شدن عضلات از جمله علایمی است که نیازمند عمل جراحی بلفاروپلاستی است؛ چراکه در صورت شدت یافتن این علایم می‌تواند با مسدود کردن میدان دید جانبی بر عملکرد بینایی فرد تاثیر گذار باشد.
این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، خاطرنشان کرد: امروزه در اغلب اوقات عمل جراحی بلفاروپلاستی پلک‌های تحتانی از طریق ملتحمه و در برخی از موارد از طریق پوست انجام می‌شود.


بهمنی کشکولی با اشاره به اینکه جراحی زیبایی پلک ممکن است به تنهایی یا همراه با سایر روش‌های جراحی زیبایی مثل کشش پوست صورت، بالا کشیدن ابرو و تزریق بوتاکس انجام شود، تصریح کرد: ریزش اشک پس از عمل جراحی به علت از کار افتادن پمپ اشکی و تغییر شکل زاویه خارجی پلک به طور عمده پس از این عمل جراحی دیده می‌شود.
این فوق تخصص جراحی پلاستیک در پایان با بیان اینکه ریزش اشک پس از عمل جراحی اغلب به دلیل شلی تاندون پلک تحتانی بروز می‌کند، یادآور شد: شلی تاندون پلک تحتانی در صورت تشخیص در معاینات قبل از عمل قابل ترمیم است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha