اگر وظیفه رسانه را تنها و تنها ارائه بیلان کار مدیران می دانید لطفا روابط عمومی های خود را منحل کنید تا رسانه ها نقش روابط عمومی شما را ایفا کنند و به جای آنها ماهیانه حقوقشان را از شما بگیرند!

سلامت نیوز:دکتر ایمانیه مدیر دانشگاه علوم پزشکی شیراز که به تازگی تائیدیه حکم ابقای خود را از شورای عالی انقلاب فرهنگی دریافت کرده است در هفته دولت از یک رسانه حامی دولت که منتقد وی می باشد شکایت کرده است.

به گزارش سلامت نیوز فرزاد صدری سردبیر سایت خبرپارسی که در طی یکسال اخیر  انتقاداتی را به نحوه مدیریت دکتر ایمانیه در حوزه ی سلامت و به ویژه طرح پزشک خانواده وارد کرده بود با شکایت این مدیر پایداری به دادگاه احضار شده است.

وی در خبری که در سایت خبرپارسی منتشر کرده ضمن طرح این سوال که چرا استان فارس آرامش ندارداستاندار را مورد خطاب قرار دارد و گفت : چرا حرف از آرامش می زنید اما مدیر شما با شکایت از رسانه حامی شما آرامش را از فارس می گیرد؟

وی در ادامه افزود : آیا هر نقدی مترادف با تهمت و افترا است؟اگر به عنوان یک رسانه حامی دولت به ماندن یک مدیر دولت قبل اعتراض کنیم،جرم است؟افترا است؟تهمت است؟ اگر جرم است ما دیگر این جرم را مرتکب نمی شویم!اگر وظیفه رسانه را تنها و تنها ارائه بیلان کار مدیران می دانید لطفا روابط عمومی های خود را منحل کنید تا رسانه ها نقش روابط عمومی شما را ایفا کنند و به جای آنها ماهیانه حقوقشان را از شما بگیرند!



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha