وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی دیگر حیاط خلوت دولت نیست، تصریح کرد: تأمین اجتماعی استقلال بیشتری در مقایسه با گذشته دارد و تأکید شخص رئیس جمهور هم بر همین مبنا استوار است

سلامت نیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی دیگر حیاط خلوت دولت نیست، تصریح کرد: تأمین اجتماعی استقلال بیشتری در مقایسه با گذشته دارد و تأکید شخص رئیس جمهور هم بر همین مبنا استوار است

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی دیگر حیاط خلوت دولت نیست، تصریح کرد: تأمین اجتماعی استقلال بیشتری در مقایسه با گذشته دارد و تأکید شخص رئیس جمهور هم بر همین مبنا استوار است.

علی ربیعی در مراسم اعطای مجوز ارتقاء شرکت رایتل به نسل چهارم شبکه تلفن همراه، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بر لزوم ساده‌زیستی و اخلاق مداری دولتمردان تاکید کرد و گفت: دولت یازدهم به لحاظ از خود گذشتگی، فداکاری و سادگی نزدیک‌ترین دولت به دولت شهید رجایی است.
وی بر لزوم افزایش سرعت خدمات ارتباطی تاکید کرد و افزود: با اقدام وزارت ارتباطات بازنشستگان خدمات جدید‌تری از رایتل دریافت خواهند کرد.
وزیر تعاون گفت: صاحبان رایتل و شرکت‌های سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی متعلق به کارفرمایان و کارگران است که بر همین اساس ما حافظ منافع این قشر در جامعه هستیم.
ربیعی تاکید کرد: مستمری بگیران تامین اجتماعی کارفرمایان ما هستند و باید خودمان را با ارائه خدمات بیشتر و بهتر صرف کارفرمایان خود بکنیم و در این مسیر اقدامات شرکت رایتل فرصتی است تا ما شایستگی های خود را بهتر نشان دهیم .
وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات فعلی ایران توجه نکردن به سرعت و زمان است،‌ گفت: کشورهایی نظیر هند، کره و همچنین کشورهای تازه صنعتی شده سرعت بسیار بالایی در زمینه ارتقا فناوری دارند که ایران هم باید سهم خود را از این بازار به دست آورد.
وزیر تعاون افزود: نسل‌های چهارم و پنجم که در آینده اضافه خواهد شد به نظم و انضباط و کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگ‌سازی کمک می‌کنند.
ربیعی در پایان از مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به دلیل ارتقاء پروانه شرکت خدماتی رایتل و زیرمجموعه‌های شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی قدردانی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha