دبیرکل خانه پرستار، با عنوان این مطلب که پرستاران با کارانه های ۱۰ تا ۱۲ میلیونی پزشکان مشکلی ندارند، بر شفاف سازی پرداخت ها در نظام سلامت تاکید کرد.

روند پرداخت ها در نظام سلامت شفاف سازی شود

سلامت نیوز:دبیرکل خانه پرستار، با عنوان این مطلب که پرستاران با کارانه های ۱۰ تا ۱۲ میلیونی پزشکان مشکلی ندارند، بر شفاف سازی پرداخت ها در نظام سلامت تاکید کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  مهر، محمد شریفی مقدمبه ادعای رئیس سازمان نظام پزشکی در خصوص کارانه دریافتی پزشکان واکنش نشان داد و گفت: جامعه پرستاری به عنوان بخشی از تیم سلامت، این موضوع را قبول دارد که بخشی از جامعه پزشکی به ویژه پزشکان عمومی که بیشترین تعداد پزشکان کشورمان را تشکیل می دهند، از دریافتی مناسبی برخوردار نیستند.


وی افزود: اگر اینگونه که مسئولان نظام پزشکی و وزارت بهداشت ادعا می کنند که کارانه پزشکان بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان است، ما مشکلی با این میزان پرداختی نداریم. اما، بهتر است که اجازه دهند سیستم های مستقل بر روند پرداخت ها در نظام سلامت نظارت داشته باشند تا ابهامات برطرف شود.


شریفی مقدم با انتقاد از اینکه لیست کارانه ها و فیش حقوقی برخی پزشکان چند قفله است، گفت: تا زمانی که در پرداخت ها شفاف سازی نشود، گفته های مسئولان را نمی توان باور داشت. زیرا، معتقدیم که متخصصین و جراحان، کارانه های چند ده میلیونی می گیرند.


دبیرکل خانه پرستار با عنوان این مطلب که اگر شفاف سازی در پرداخت ها نباشد، فساد و فاصله طبقاتی بیشتر می شود، افزود: باید هرچه زودتر، روند پرداخت ها در نظام سلامت شفاف سازی شود تا عوارض و تبعات آن، آسیب کمتری به نظام سلامت برساند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha