وزیر بهداشت ضمن ابراز تاسف از فاجعه غم‌بار منا، تاکید کرد که پرسنل حوزه سلامت در سراسر کشور برای خدمت رسانی به هموطنان و مصدومان سایر کشورها اعلام آمادگی کرده و در آماده باش کامل هستند.

سلامت نیوز:وزیر بهداشت ضمن ابراز تاسف از فاجعه غم‌بار منا، تاکید کرد که پرسنل حوزه سلامت در سراسر کشور برای خدمت رسانی به هموطنان و مصدومان سایر کشورها اعلام آمادگی کرده و در آماده باش کامل هستند.


به گزارش سلامت نیوز دکتر سیدحسن هاشمی در مطلبی با عنوان "به یاد قربانیان قربان" در وب سایت شخصی خود آورده‌ است:« چند روزی است که مسلمانان جهان، اوقاتی تلخ و غمبار را می‌گذرانند.

این روزها هر خبر زخمی بر جای می‌گذارد که التیامش بس سخت می‌نماید. ملت‌های مسلمان در غم از دست دادن عزیزانی سیه پوش شده‌اند که در دل، شور بازگشت‌شان از خانه‌ خدا، خانه کرده بود. روزهایی که عید هم لبخند بر لب‌های ما ننشانده و در و دیوار شهرها نیز در سوگ قربانیان بیت‌الله الحرام داغدار و سوگوارند.


اینجانب به نوبه‌ خود، بروز این فاجعه اندوه‌بار را به ارواح مطهر رسول خدا محمد مصطفی (ص) و ائمه اطهار سلام الله علیهم اجمعین، مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت عرض کرده، از درگاه ایزد منان، رحمت واسعه برای میهمانان گران‌قدرش و شفای عاجل برای مجروحان و مصدومان طلب می‌نمایم.


به همکارانم در مراکز درمانی مستقر در شهرهای مختلف کشور عربستان نیز خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم؛ مردان و زنانی سخت‌کوش که برای کمک به مجروحان حوادث اخیر از هیچ کوششی دریغ نکردند.


پرسنل خدوم حوزه سلامت در سراسر کشور نیز برای خدمت رسانی به هموطنان و مصدومان سایر کشورها اعلام آمادگی کرده و در آماده باش کامل هستند.
امید که با عنایت حضرت حق و تلاش مسئولان ذیربط، از این پس شاهد حوادثی از این دست نباشیم.»




برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha