هیات مدیره نظام پرستاری قم ضمن صدور بیانیه ای ضمن پرسش این سوال که جامعه پرستاری به کدامین گناه باید شاهد این اعمال سلیقه ها و این قانون گریزی ها باشد؟ خاطر نشان کرد :هیات مدیره نظام پرستاری قم به مجریان و دست اندرکاران انتخابات نظام پرستاری هشدار میدهد که هر چه سریعتر نسبت به جبران اشتباهات خود اقدام نموده و افراد شاخص و پیش کسوتان پرستاری خصوصا رزمنده عزیز دفاع مقدس جناب شریفی مقدم را به جمع داوطلبین تایید صلاحیت شده بازگردانند و انتخاب اصلح را به سلایق انتخاب کنندگان واگذارند.

حکایتی دیگر از قانون گریزی و اعمال سلیقه شخصی در وزارت بهداشت

سلامت نیوز:هیات مدیره نظام پرستاری قم ضمن صدور بیانیه ای ضمن پرسش این سوال که جامعه پرستاری به کدامین گناه باید شاهد این اعمال سلیقه ها و این قانون گریزی ها باشد؟ خاطر نشان کرد :هیات مدیره نظام پرستاری قم به مجریان و دست اندرکاران انتخابات نظام پرستاری هشدار میدهد که هر چه سریعتر نسبت به جبران اشتباهات خود اقدام نموده و افراد شاخص و پیش کسوتان پرستاری خصوصا رزمنده عزیز دفاع مقدس جناب شریفی مقدم  را به جمع داوطلبین تایید صلاحیت شده بازگردانند و انتخاب اصلح را به سلایق انتخاب کنندگان واگذارند.

به گزارش سلامت نیوز متن کامل این بیانیه در زیر می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم
درود خداوند بر ارواح مطهر بندگان صالحش که در مسیر مشعر و منا لبیک گویان قربانی بی کفایتی دولت سعودی شدند ؛
سلام بر آن ابدان تفتیده که در زیر آفتاب سوزان حجاز و با لبهای تشنه به دیدار دوست نائل آمدند .


در روزهایی که ملت عزیزمان و امت اسلام داغدار فاجعه ای بزرگ در حرم امن الهی هستند ، خبر رد صلاحیت چهره های خدوم و موجه جامعه پرستاری کشور در انتخابات شورای عالی سازمان نظام پرستاری که به سرعت منتشر شد ، حکایتی دیگر از قانون گریزی و سوء استفاده از شرایط زمانی برای اعمال سلایق شخصی در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است .


جامعه پرستاری به کدامین گناه باید شاهد این اعمال سلیقه ها و این قانون گریزی ها باشد؟
متولیان برگزاری انتخابات نظام پرستاری و شورای عالی این سازمان ، با کدام مستندات قانونی اقدام به رد صلاحیت برگزیدگان دوره های قبل نموده اند؟


آیا تاخیر در انجام مراحل انتخابات یا تعیین روز انتخابات در جمعه ماه مبارک رمضان یا رد صلاحیت چهره های شاخص پرستاری و اعلام آن در روزهای حساس داغدار بودن ملت عزیز و مسوولان در عزای حاجیان قربانی شده در صحرای منا یا معلق نگهداشتن بی مورد چهار نفر از پرستاران استان تهران و تاخیر در صدور حکم تجدید نظر برای ایشان و بستن درهای ارتزاق به روی خانواده این عزیزان  ، چیزی جز اعمال سلیقه های شخصی و فرصت طلبی در وزارت بهداشت است؟


آیا مسوولین وزارت بهداشت نمیدانند که در نیمه های شب که بیمار و همراه و روسا و مسوولین همه در خواب و استراحت هستند ، تنها گوهر ارزشمند که در ید اختیار پرستاران است ، صداقت و وجدان کاری و اخلاق است که اینگونه قصد بی  اعتبار کردن این ارزشها را نموده اند؟!


هیات مدیره نظام پرستاری قم -که رهبر فرزانه انقلاب آنرا شهر بصیرت نامیدند - به مجریان و دست اندرکاران انتخابات نظام پرستاری هشدار میدهد که هر چه سریعتر نسبت به جبران اشتباهات خود اقدام نموده و افراد شاخص و پیش کسوتان پرستاری خصوصا رزمنده عزیز دفاع مقدس جناب شریفی مقدم  را به جمع داوطلبین تایید صلاحیت شده بازگردانند و انتخاب اصلح را به سلایق انتخاب کنندگان واگذارند و از هیات تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان دولت در دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز قویا درخواست میشود هر چه سریعتر نسبت به لغو حکم بدوی و تبرئه همکاران بیمارستان امیراعلم و بازگشت به کار ایشان و پرداخت حقوق معوقه اقدام نمایند که این عین عدالت بوده و  امید است با گذشت این عزیزان از این جفای آشکار ، رضایت خداوند نیز شامل حال بانیان این ظلم باشد .

والعاقبه للمتقین
هیات مدیره نظام پرستاری استان قم
هشتم مهرماه 1394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha