پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷

در چند روز گذشته در فضای مجازی شایعه شده بود که علی دایی به کما رفته است.

سلامت نیوز: در چند روز گذشته در فضای مجازی شایعه شده بود که علی دایی به کما رفته است.

به گزارش سلامت نیوز، خبرورزشی نوشت:علی دایی برای حضور در مراسم خاکسپاری هادی نوروزی عازم بابل شد. با گذشت دو روز از این ماجرا و بازگشت دایی به اردوی تیمش در تنکابن، به سرعت خبری همراه با عکس تصادف او در جاده قم - کاشان در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و شایعه‌سازان مدعی شدند آقای گل جهان تصادف کرده و به کما رفته است!
این خبر ابتدا از سوی بهمن دهقان نماینده تام‌الاختیار علی دایی تكذیب شد و سپس باشگاه صبا در این رابطه بیانیه صادر كرد. محمد دایی هم در گفت‌وگو با خبرورزشی این موضوع را تكذیب كرد. اینكه چه كسی نخستین بار این شایعه را به وجود آورد، كار پلیس فتاست اما موضوعی كه بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد، این است كه علی دایی در سال‌های اخیر بیش از هر ‌فرد مشهور دیگری قربانی شایعات تلخ این‌چنینی شده است، شایعاتی كه گاه خانواده او را به شدت شوكه و وحشت‌زده كرده است. به بهانه انتشار شایعه به كما رفتن او نگاهی به مهم‌ترین شایعاتی می‌اندازیم كه در چند سال اخیر درباره او ساخته شده است:

دایی ترور شد!
این اتفاق سال 81 افتاد، یعنی زمانی كه علی دایی در الشباب امارات بازی می‌كرد. شایعه شد كه او ترور شده است. به همین سادگی! زمانی كه این شایعه دهان به دهان می‌چرخید، علی دایی پس از بازگشت از تمرینات الشباب به خانه موبایل خود را خاموش كرده و به خواب عمیقی فرو رفته بود، بی‌خبر از آنكه خانواده‌‌اش بی‌تابانه در جست‌وجوی او و اطمینان از سلامتی‌‌اش هستند. دایی بعداً در گفت‌وگویی اعلام كرد خانواده‌‌اش جان به لب شدند تا او را پیدا كنند!

شایعه فوت دایی...
چهار سال بعد یعنی در سال 85 این اتفاق تكرار شد. بدون هیچ دلیلی باز هم شایعه فوت علی دایی یك كلاغ و چهل كلاغ شد و این كار غیراخلاقی باز هم علی دایی و خانواده‌‌اش را وادار به واكنش كرد. هرگز مشخص نشد چه كسی و یا چه كسانی این شایعه را منتشر كرده بودند.

شایعه 70 میلیونی
این شایعه اصلاً خبر ناگواری درباره علی دایی نبود اما او را بسیار ناراحت كرد. در فضای مجازی با انتشار تصاویری از جشن تولد دختر خردسال علی دایی شایعه شد كه او برای برگزاری جشن تولد دختر خود 70 میلیون پول خرج كرده است. بسیاری بابت این ولخرجی به علی دایی اعتراض كردند اما دایی به اطرافیان خود گفت كه هرگز برای دختر خود تولد 70 میلیونی نگرفته و این شایعه در جهت تخریب او بوده است.

شایعه خانوادگی
سال گذشته خبری در یكی از سایت‌های ورزشی منتشر شد كه در ارتباط با مسائل خانوادگی و خصوصی یك فوتبالیست سابق تیم‌ملی بود. با كدهایی كه در این خبر داده شد، بسیاری به این نتیجه رسیدند كه ‌فرد مورد نظر كسی نیست جز علی دایی در صورتی كه آن خبر درباره یكی دیگر از بازیكنان سابق تیم‌ملی تنظیم شده بود اما باز هم علی دایی در كانون شایعه‌ای قرار گرفته بود كه اصلاً ارتباطی با او نداشت. خبر مربوط می‌شد به دعوای حقوقی یك فوتبالی مشهور با همسرش بر سر گرفتن حضانت فرزند!

حضور در انتخابات مجلس!
یكی از جالب‌ترین شایعات در مورد شهریار كاندیداتوری او برای انتخابات مجلس بود! او بارها تأكید كرده به توصیه پدرش نه حرف سیاسی می‌زند و نه به سیاست ورود می‌كند ولی چند سال پیش برخی‌ها برای رأی آوردن در شهر اردبیل شایعه كردند دایی حامی آنها شده و حتی قرار است خودش هم كاندیدا و به جای فوتبال و مربیگری وارد عرصه سیاست شود!

و این جریان كماكان ادامه دارد. امروز خبر به كما رفتن او منتشر می‌شود و فردا شایعات دیگری در راه است. نه تنها شایعات كه برخی از حركات حساب شده و تخریبی علیه علی دایی و حتی برخی دیگر از چهره‌های شاخص فوتبال در فضای مجازی شكل گرفته است. با وجود همه این اتفاقات تلخ هنوز اراده‌ای برای برخورد با شایعه‌سازان وجود ندارد. با ادامه این روند منتظر شایعات داغ دیگری درباره علی دایی و دیگر چهره‌های شاخص هنری و ورزشی در فضای مجازی باشید...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha