وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه به منظور دیدار با مراجع تقلید وارد شهر قم شد.

سلامت نیوز:وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه به منظور دیدار با مراجع تقلید وارد شهر قم شد.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از ایرنا، دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی در این سفر یک روزه گزارشی از سفر خود به عربستان سعودی و پیگیری فاجعه منا به مراجع تقلید ارائه می کند.

وی با حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران و آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید دیدار و در ادامه با حضرات آیات حسین وحید خراسانی، ناصر مکارم شیرازی و حسین نوری همدانی دیدار و گفت و گو خواهد کرد.دیدارهای قاضی زاده هاشمی با شهرستانی و آیت الله صافی گلپایگانی بدون حضور خبرنگاران برگزار شده است.

 فاجعه منا دوم مهرماه همزمان با روز عید قربان حین رمی جمرات زائران، بر اثر سوءمدیریت مسئولان سعودی رخ داد.بیش از چهار هزار زائر از کشورهای مختلف در این فاجعه جان خود را از دست دادند که 465 زائر ایرانی بودند.

با گذشت حدود دو هفته از این فاجعه تلخ، هنوز پیکرهای همه جان باختگان به کشور منتقل نشده است و از سرنوشت 65 قربانی همچنان اطلاعی در دست نیست؛ تاکنون پیکر 308 قربانی این فاجعه به کشور انتقال داده شده است.

 امسال 64 هزار زائر ایرانی برای انجام مناسک حج راهی عربستان سعودی شدند.وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 31 مردادماه سالجاری نیز در سفر به قم با مراجع تقلید دیدار و گفت وگو و علاوه بر سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در مراسم روز پزشک نیز شرکت کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha